Wednesday, February 2, 2011

J Yang Merelakan

Seperti yang dijadualkan, Feb 24, 2012, J mendarat di lapangan terbang dan aku membawanya ke pusat bandar.  Selesai urusan, kami terus ke sebuah hotel dan check in.

Masuk je ke bilik, aku terus gomol dia dan terus membuka baju.  Dia dengan rela hati, membuka seluar dalam, hanya tingga bra. Dia minta diri untuk ke bilik air, dan keluar kembali dengan bertuala. Sambil memeluk dan bercium, aku rebahkan dia ke katil.  Mula aksi mencium dan menjilat hingga ke pussy nya yang dah basah melecun. Tak sampai 2 minit, J dah minta untuk aku masukkan batang.

Sekali henjut je, batang aku telah hilang ke dalam pussynya yang basah, panas dan sempit.  Aku rendam buat seketika sambil menatap wajah dia yang juga menatap tajam. Bila aku tanya dia kenapa tengok muka aku macam tu, dia kata dia suka tengah riak wajah aku yang semakin kemerahan bila mula mendayung.  Dia sangat suka bila tengok aku bersungguh menghenjut dan paling best masa aku climax. 

Dia mula menggosok belakang dan punggung aku, membuat aku semakin ghairah dan menekan semakin padu, hingga mengeluarkan bunyi 'pap pap pap pap' tubuh bertemu tubuh.

Lepas tu aku pusing kedudukan, dia di atas dan aku di bawah.  Pada mulanya dia macam tak tahu nak buat.  Tetapi dengan sedikit dorongan, dia mula pergerakan turun naik. Dan setelah aku ajar pergerakan ke depan dan kebelakang, J semakin seronok.

Tukar posisi, J di tepi katil dengan kaki ke lantai so aku dapat rasa betul betul rapat.  Kepala batang aku, menyentuh pangkal rahim J dan dia macam terbeliak mata bila aku henjut dengan penuh tenaga.  Hentakan laju dilawan oleh J dengan gerakan punggung, dan tak lama lepas tu, aku memancutkan benih-benih nikmat aku ke dalam pangkal rahim J.  Aku boleh rasa seolah-olah ada getaran kecil di dalam pussy J.

Selepas minum petang, kami ke panggung wayang.  Balik dari tengok wayang, satu roundlah kami berasmara.  Malam tu kami tidur berpelukan.... telanjang.  Pagi esoknya satu round sebelum turun breakfast, dan aku dapati J sudah mula berdarah.... period sudah datang?

Dia mengaku, memang dia dah mula period.... lega.... dia tak mengandung!

No comments:

Post a Comment