Tuesday, December 20, 2011

Has Cinta Pertama Ku

Percintaan kami berputik selepas aku berjaya menyambung pelajaran ke luar Negara.  Masa tu Has tengah belajar di sebuah kolej di pantai timur. Tak ku sangka dia mengutus surat bertanya khabar dan aku menjawabnya sebagai kawan, walaupun dalam hati aku menginginkan lebih dari kawan biasa. Hubungan kami bertambah erat bila aku balik bercuti musim panas, di mana aku menghadiahkan sebatang pen berukir namanya walaupun ejaannya salah.

Surat lah menjadi penghubung cinta kami setelah aku kembali ke Calif.  Setelah aku tamat belajar, dan kembali ke Malaysia, kehangatan cinta kami bermula apabila kami secara kebetulan menaiki bas yang sama untuk ke Kuala Lumpur. Aku ke KL untuk temuduga kerja dan dia kembali ke kolej perguruan. Semasa permulaan perjalanan dia duduk di kerusi belakang, tapi bila ramai penumpang turun di Bandar K, aku duduk di sebelah dia. Seronok, gementar aku masa tu tak terkira.
Itulah kali pertama aku memeluk, mencium bakal ustazah ni tanpa bantahan, malah merelakan sepenuhnya. Alangkah indahnya malam tersebut. Pagi tersebut setelah sampai di Pudu Raya dia telah menemani aku ke tempat temuduga.  Tapi dia tak sempat tunggu habis temuduga kerana terpaksa ke kolej.

Laut China Selatan menjadi pemisah dan tak lama selepas itu dia berpindah ke Bandar C untuk praktikal. Surat dan telefon menjadi penghubung kasih dan aku selalu ambil cuti bulanan untuk menemui dan melepas rindu. Memang tiap tiap bulan aku akan balik ke Bandar C atau T untuk berjumpa dgn  nya dan membawa nya bersiar-siar.

Percintaan kami mendapat restu ibunya yang begitu sporting. Dan keluarga aku pun tidak membantah, kerana perhubungan aku dengan gadis bernama Homxxx mendapat bantahan dari ibuku.

Hubungan kami semakin panas di mana kami telah berani tidur bersama walaupun tidak sampai melakukan persetubuhan. Tapi kami sudah ketahap melakukan oral seks.  Kami berjanji untuk tidak melakukan persetubuhan hinggalah kami sah sebagai suami isteri. Aku akan memuaskan dia dengan menjilat pussynya hingga dia kekejangan dan dia akan melancap dan blow batang aku hingga aku memuntahkan air nikmat setiap kali kami bermalam bersama.

Namun aku disentak dengan kejutan, apabila aku diberitahu oleh ayahnya yang ada orang masuk meminang Has, seorang guru di tempat dia praktikal.  Dan yang lebih menyayat hati, khabar angin mengatakan mereka sudah terlanjur. Bila aku berdepan dengan Has, dia menyatakan dia 'tidak tahu' bagaimana dia boleh 'berkawan' dengan guru tersebut yang sudah beristeri dan menpunyai anak.  Namun pinangan guru tersebut ditolak dan ayahnya harap aku bersabar. Za ditukarkan ke sekolah tidak jauh dari kampung kami dan memudahkan lagi kami bertemu. Bila aku pulang bercuti, aku mesti menunggu Has di perjalanan nya dari sekolah. Kami akan berpeluk cium melepaskan rindu di dalam semak dekat sebuah kuari. Isyaratnya senang, dia akan melintasi depan rumah keluarga ku dengan menaiki skuternya dalam pukul 7 pagi dan dia akan senyum, bermakna tengahari nanti aku mesti jumpa dia di tempat yang biasa.

Keluarganya, terutama sekali ayahnya mendesak aku  untuk cepat menikahi Has kerana dia mula mendapat berita yang kurang manis mengenai perhubungan kami. Aku menjadi serba salah. Baru berkerja 3 tahun sekembali dari luar negara dan bercita-cita untuk terus membina kareer sebelum mendirikan rumah tangga.

Pada harijadi Has ke 24, aku telah mengaturkan satu kejutan di rumah mertua sepupu aku. Aku belikan kek, dan beberapa hadiah dan sebentuk cincin. Has menangis bila aku sarungkan cincin tersebut kejarinya semasa birthday party tersebut. Malam tersebut kami bermalam di bilik tetamu, mengatakan kami sudah bernikah, walaupun mertua sepupu nampak kurang percaya.

Kain batik yang Has pakai dan kain pelikat yang aku pakai hanya bertahan seminit, apabila di atas katil. Aku sudah tekad untuk memuaskan Has dengan oral seks paling hebat, meneruskan aktiviti mencium dari tengkok, dada, perut, peha dan terus ke pussy. Memang basah underwear pink yang dia pakai. Setelah 10 minit Has dalam kenikmatan, tiba tiba dia bersuara, 'abang... Za nak abang malam ni'.

Aku terhenti seketika, dan memanjat naik melihat muka Has yang ayu, merenung dalam matanya. Dia benar-benar maksudkan.  Aku pun terus letakkan kepala batang aku di bibir pussy Has yang memang sudah basah melecun. Tetapi percubaan demi percubaan untuk memasuki burit Has tidak berjaya, hinggalah dia sendiri membantu meletakkan batang ku ke lubang buritnya.

Namun, Has memberhentikan laluan batang ku kerana dia terasa amat sakit. Setelah reda, aku terus menekan dan Has seolah oleh memejam mata menahan kesakitan dan aku berjaya memasukkan batang aku sepenuhnya. Lama aku rendam batang aku di dalam rahim nya sebelum aku meneruskan dayungan dengan rengetan sakit Has hingga aku memancutkan mani ke dalam rahimnya buat kali pertama.

Pagi esoknya kami cuba sekali lagi, tetapi Has masih kesakitan.  Kami berhenti sebelum aku memancutkan mani kerana aku tidak tahan melihat Has keperitan, sedangkan aku seorang merasa nikmat. Has memuaskan aku dengan melancap dan oral seks. Bila aku nak puaskan dia dengan oral seks, dia menolak kerana terasa ngilu.

Has begitu manja dengan aku selepas itu. Sungguh indah hubungan kami, bagaikan pasangan pengantin baru. Dia tidak henti memeluk dan mencium ku di kesempatan yang ada. Pagi tersebut kami ke PCB bersama sepupu dan isterinya. Dalam perjalanan ke sana, aku sempat 'finger' Has untuk memberi semangat untuk percubaan malam nanti.

Dalam perjalanan pulang ke rumah mertua sepupu, kami ternampak ayah Has bersama bapa saudara aku menuju ke destinasi yang sama. Kami panik, dan membuat keputusan untuk melencong ke Kuantan, dan check in di Pantai Teluk Cempedak. Isteri sepupu telah menelefon kerumah nya dan diberitahu, mak beliau telah memberitahu yang aku telah bermalam dengan 'isteri' aku setelah menyambut birthday party di situ.

Di Teluk Cempedak, kami terpaksa berkongsi bilik kerana tiada kekosongan. Dalam pada itu, sempat jugak aku memasukkan batang aku ke burit Has, walaupun tidak sempat pancut, kerana isteri sepupu terkejut dan muntah. Isteri sepupu masa tu sedang sarat mengandung anak pertama. Has kata sakit sudah kurang, tapi masih rasa ngilu.

Sekembali ke kampung, kecoh berita mengatakan aku cuba melarikan Has.  Aku terpaksa berdepan dengan keluarga ku dan memberi alasan setakat bawa dia berjalan. Aku dileter Mak kerana memalukan keluarga. Has dipukul oleh ayahnya dan dikurung.

Hubungan aku dengan ayah Has menjadi tegang, namum mak Has masih menerima aku.  Adik Has yang baru habis belajar di Jepun kembali ke tanah air. Malam tersebut aku berkunjung ke rumah Has, setelah aku diberitahu oleh adiknya yang dia nak jumpa di rumahnya dan ayahnya telah ke bandar untuk bertugas. Ayah Has bertugas sebagai pengawal keselamatan.  Aku cuba membuat perbualan kecil dengan adiknya. Mulanya nampak biasa, hingga lah Has keluar dari dapur membawa air dan terus duduk sebelah aku. Aku nampak kesan 'love bite' ditengkoknya jelas kelihatan, dan masa tu jugak adik Has meninggikan suara mengatakan kami tak tahu menjaga batasan.

Tidak lama selepas tu, Has menceritakan ayahnya telah menerima pinangan seorang guru di tempat dia mengajar yang sudah berumur. Has menangis kerana tidak dapat menerima keadaan dan mendesak untuk aku berunding dengan keluarganya. Aku berbincang dengan Mak Has, dan dia tidak tahu jalan penyelesaian kerana, ayah Has berkeras, jika kami bernikah juga tanpa restu, jatuh talak antara mak dan ayah Has. 

Aku seolah-olah tidak percaya apa yang aku lihat.  Dalam bersiap sedia untuk menaiki kenderaan untuk ke destinasi kerja, bila aku nampak bayangan Has turun teksi ke tempat ku. Aku batalkan perjalanan dan membawa Has ke sebuah Hotel di tepi pantai. Setelah check in, kami terus berpeluk cium dan melepaskan nafsu yang seolah-olah kali terakhir kami akan bersama. Kami sempat bergambar dalam pelbagai aksi seks untuk kenangan.

Dia mengajak aku kawin lari. Tapi aku menyatakan banyak perkara harus kami fikirkan. Kerjayanya sebagai ustazah mungkin tamat, dan aku mungkin diambil tindakan disiplin. Lewat malam tersebut Has ingin aku hantar dia pulang. Aku terpaksa meminta pertolongan ayah angkat aku untuk menghantar Has ke kampung dan esoknya aku meneruskan perjalanan ke tempat kerja.

Aku mendapat telegram yang dia akan dikahwinkan dalam beberapa bulan, dan dia mahu bertemu dengan ku sebelum ianya berlaku.  Hari itu tiba dan kami bertemu disebuah restauran di bandar KT. Kami berbincang untuk bersemuka dengan ayah Has dan cuba pujuk untuk tidak meneruskan niatnya dan aku sedia menikahi Has dalam masa terdekat. 

Tiba-tiba rambut aku ditarik dari belakang dan terjatuh ke lantai.  Has menangis teresak-esak.  Ayah Has memegang bajuku dan mengugut untuk terus membelasah aku. Nasib baik pekerja dan pelangan restauran memegang dan melerai perbuatan ayah Has. Pengurus restauran mengugut untuk melaporkan kepada polis jika dia terus bertindak ganas. Has diheret oleh ayahnya keluar dari restauran.  Aku keluar dari restauran dan kembali ke hotel.

Aku sempat bertemu dengan Has seminggu sebelum dia dinikahkan dengan guru tua tersebut dengan ditemankan oleh rakannya. Kami diberi peluang untuk berbincang dan merancang. Mengikut rancangan, bersama rakannya tu, Has akan nikah dengan calon pilihan ayah Has dan Has tidak akan bersetubuh dengannya hingga 3 bulan dan dia akan tuntut cerai. Aku sempat menunjukkan gambar aksi seks kami di hotel tempohari.

Aku menerima photo persandingan Has dan jelas kelihatan airmata nya berlinangan. Sayu hati aku mengingatkan nasib dia dan aku. Hati aku perit, setiap sudut rumah ku, kampung halamanku, mengingatkan dia. Di tempat kerja pun sama. Bayangan Has melemaskan hari-hari ku.3 bulan selepas tu, rakan Has menulis surat mengatakan kes Has dan suami kini di mahkamah. Aku dinasihat untuk mendiamkan diri agar tidak terpalit dalam kes mahkamah tersebut.

Aku berpindah ke KL dengan hati yang perit, kosong, hampa. Hatiku seolah tertutup. Hingga lah aku berkenalan dengan Azie, untuk mengisi kekosongan. Namun perasaan aku terhadap Azie jauh berbeza. Ianya lebih kepada nafsu dari cinta.

No comments:

Post a Comment