Friday, April 6, 2012

Bulan Madu Dengan J di Luar Negara

Aku masih tak puas merasai pussy J yang sendat dan lazat.  So aku ajak dia ikut aku ke luar negara.  Dia setuju dan cutinya diluluskan. 

Mar 6, Aku menjemput J di stesen dan membawanya ke Hotel di ibukota. Persediaan awal telah aku buat dengan kondom satu kotak, minum tongkat ali dan tebas bulu yang dah agak panjang.  Setelah check in, aku saja relaks, dan berlakon kononnya buat kerja dengan laptop aku di meja.  Lagipun dia masih berpakaian penuh - baju kurung, bertudung.  Tengah aku buat kerja tu, dia datang mendekati aku dan aku buat macam tak kisah.

Dia berbaring di katil dan seolah menunggu aku untuk bersama dia di atas katil...... setelah dia membuka tudung, tapi masih berbaju kurung.

Sebenarnya aku dah tak sabar nak menikmati pussy J yang enak tu.... So aku pun join dia di katil dan mula memeluk dan mencium dia dengan balasan yang hebat. J tolong aku buka seluar dan baju dan dia pun membuka baju kurung.  Tapi seluar dalam dan bra masih terpakai.  Tanpa membuang masa aku mula menyelak seluar dalam dia dan memasukkan kepala batang aku ke dalam pussy J yang memang dah basah giler.

Aku berhenti seketika dan membuka seluar dalam J dan meneruskan henjutan.  Tukar posisi, J di atas dan tanpa di suruh J memulakan dengan pergerakan ke depan dan belakang.  Memang power!  Boleh rasa kepala batang aku bergesel dengan pangkal rahim J.  Aku cuba buka bra J, tapi tak berjaya sebab tak tahu kat mana cangkuk nya.  Setelah dipujuk, J membukanya sendiri.  Rupa rupanya, tetek J memang extra size.... !  Bila dia henjut aku, irama pergerakan tetek J amat mengasyikkan dan seronok aku mengetel dan meramas...

Tukar posisi doggie dan sambil tangan aku bermain kedua dua tetek J.  Berbuih pussy J bercampur dengan air mazi aku.  Aku dah tak tahan.... aku lepaskan air nikmat aku dalam pussy J dalam posisi doggie...

Kami terdampar kepenatan sambil tercunggap cunggap menarik nafas setelah 20 minit berjuang.

Selepas reda, aku memakai pakaian dan minta diri untuk pulang, meninggalkan dia di bilik hotel keseorangan.... Esok kami akan berlepas ke luar negara.... selama seminggu!

Kami tiba di lapangan terbang bandar Y tengahari dan kami terus mengambil teksi ke Hotel di pusat bandar.  Setelah check in, dia masuk bilik air untuk menyegarkan badan, seolah olah sudah faham yang aku nak henjut dia.  Ingatkan nak ke bilik air dulu... tapi bila tengok dia berkemban dengan tuala mandi sahaja, aku terus terkam dan sesi perjuangan pertama di negara asing bermula.

Tengahari tu bermacam macam aksi kami cuba.  Siap boleh break sambil rendam batang dalam pussy J, sambil minum air, terima call dari kawan di bandar tu sambil menhenjut J.  Tengahari tu J cakap dia cum banyak kali. Appointment petang tu aku cancel sebab kepenatan.  Kami tertidur kepenatan.

Petang tu kami merayau sekitar bandar dan makan malam disebuah restaurant di pinggir bandar. Balik dari dinner, J mandi dan berbaring dengan berbaju tidur satin yang menampakkan seluruh bentuk tubuh yang menghairahkan.... Aku buat kerja sedikit sambil memerhatikan J yang membaca sebuah novel cinta yang dibawanya.

Ikut perancangan, aku mandi dulu selepas dia mandi dan baru tidur.  Tapi bila nampak J berbaju satin yang menampakkan saiz tetek yang membonjol, aku ke katil dulu untuk mengomol dua gunung yang besar tu.  Aku dengan selamba membuka baju tidurnya dan menikmati kedua dua tetek dengan rakus..... Setelah puas bermain dengan mulut dan tangan, aku letakkan batang aku di tengah kedua dua tetek J.....

Lepas tu mula lah aksi menghenjut dan dihenjut... hingga aku memancut air mani untuk kesekian kalinya.... Aku tertidur tanpa mandi.....

Selama seminggu kami bertarung siang dan malam....

1 comment:

  1. Tumpang iklan.
    Khas untuk Yang dah Berumah Tangga

    Suami Tahan Lama

    Terbaik Untuk Semua.

    ReplyDelete