Sunday, May 25, 2014

Bini Orang Terdesak

Az merupakan seorang pegawai bank mempunyai 4 anak dan suami pembawa teksi. Aku kenal dia dah agak lama dan sejak beberapa bulan lepas kami selalu bertukar sms mengenai banyak perkara termasuk masalah peribadi dia. Persahabatan kami semakin rapat sehingga dia meminjam duit kerana kesuntukan.  Gaji dia terpaksa tanggung sekolah anak, perbelanjaan rumah dan sebagainya. Suami dia hanya tanggung sewa teksi RM60 sehari, sebab sibuk hantar and ambil anak sekolah. Mula mula dia pinjam sikit je, lama lama makin banyak. Tapi dapat gaji dia bayar walaupun sikit kadang tu. Mula mula dulu I main transfer atau bank in je, tapi sekarang nak jumpa masa lunch atau dinner bersama. Aku sebenarnya cuak nak jumpa dia selalu, tapi dia ni pandai layan aku. Pandai hantar sms buat aku stim.

Birthday dia bulan April hari tu, persahabatan kami bertukar menjadi lebih hangat. Dia minta hadiah birthday, so aku belilah satu beg tangan tiruan dan kami jumpa untuk dinner. Aku booked kat sebuah hotel tak jauh dari office aku. Masa dinner tu dia kata ada hadiah istimewa nak bagi aku, tapi kena tempat ada privacy sikit. Aku tanya hadiah apa? Dia pindah dari mengadap, ke kerusi sebelah aku. Tangan dia mula meraba batang aku dari atas seluar dan dia kata, 'ikut I'. Dia ke bilik air.  Serba salah aku nak masuk bilik air perempuan, tapi dah syok dan line pun clear, aku masuk je. Dapatlah aku cium dan ramas tetek yang extra size tu. Aku keluarkan batang aku. Tergaman aku sekejap bila dia kata, nak lebih kena masuk bilik.
Az flash tetek dia kat bilik air

Aku faham lah, so aku pergi ke kaunter dan book satu bilik, yang ada cuma bilik besar je. Terpaksalah aku ambil jugak. Lepas bayar dinner, kami masuk bilik. Sempatlah aku peluk cium dia sebelum dia minta diri ke bilik air.  Aku baring dan pasang TV.  Sekejap je dia keluar dari bilik air dengan pakaian masih lengkap, cuma tudung je dah dibuka dan jelas bentuk tetek dia. Badan dia agak gempal.  Dia baring sebelah aku dan mula mengosong batang aku yang masih berseluar. Dengan segera aku londehkan seluar dan seluar dalam, dan mencanak lah batang aku yang dah keras dari tadi.

Banjir
Dia mengurut perlahan dan manja batang aku yang dah mula mengeluarkan air mazi. Aku suruh dia masukkan ke dalam mulut, tapi dia tak nak sebab tak biasa. Aku cuba buka baju tapi tak dibenarkan sebab 'malu'. Aku geram dengan tetek dia memang super size tu. Tangan aku mula meraba ke peha dan tundun yang masih berlapik kain. Aku selak kain perlahan lahan hingga ke paras segitiga keramat. Rupanya seluar dalam dah ditanggalkannya. Pussy dia dah basah melecun. Aku cuba nak jilat, tapi tak dibenarkan..... "masukkk.... la.....cepat...", kata Az sambil membuka kangkangnya. Aku pun apa lagi, merangkak naik dan mensuakan kepala batang aku ke muka pussynya. Sekali tekan je batang aku hilang dalam pussy AZ yang dah banjir. "Emmmmm.....", suara lembut terkeluar dari mulutnya.

Aku biarkan batang aku di dalam pussy Az seketika untuk merasa nikmat dinding pussy yang mengemut dan panas suam tu. Aku pandang muka Az yang sayu dan ghairah, mata nya dalam penuh makna. 'Nanti you lepas luar tau, I tengah subur', kata Az.  Aku mencium pipi, dahi dan tengkuknya.  "cepat laaa.....", kata Az sambil mengerak gerakkan punggungnya. Aku mula mendayung perlahan...."Aaagghhh..... aagghhh..... arrggghhh....." keluar dari mulutnya setiap kali batang aku menyentuh pangkal rahimnya. Sambil tu aku menyelak bajunya, dan teserlah dua bukit yang memang besar dan putingnya pun besar kehitaman. Mulut aku segera menangkap tetek yang beralun mengikut hayunan gerak sederhana aku. Lenjun kedua dua tetek aku isap dan jilat dan Az semakin berahi. Suara Az semakin meracau. "Abanggg..... sedap.... bang.... laju bangggg.... laju bang....", setiap kali tusukan dalam dan luar dengan bunyi berdecet tundun kami tertemu.

Aku tegakkan badan dan menujah ke bahagian dinding atas. "Abangggg.... kat situ...bang.... lagi banggg.... lagi bang.... aaarrrhhhhh.....aaarrrhhhh", Az semakin bising. Aku menghenjut semakin laju dan aku dapat rasa perut dan tundun Az mengeras kenikmatan, "bang....abang... aarrgghhhh". sambil kaki dan tangannya memeluk erat badan aku. Az nak klimax dan aku boleh rasa pussy Az semakin banjir.  Aku berhenti menghenjut memberi ruang pada Az menikmati orgasmnya.

Aku cabut batang yang penuh dengan lendir, dan pusingkan badan dia. Dia kat atas dan menghenjut aku secara perlahan. Boleh rasa kepala batang aku sampai ke pangkal rahim dia. Dia ni memang pandai tunggang aku ke depan dan belakang, lepas tu atas bawah, main hujung batang.

Aku masuk style doggie. "Lap dulu bang.... ",kata Az bila dia perasan pussy dia dah meleleh. Aku cabut dan lap batang dan pussy dia. Kemasukkan semula agak padat, tusukan masuk agak susah. Aku mula berdayung dari belakang. Az mula mengeluarkan suara berahi dan ghairah lagi. Hentaman semakin laju dan aku dah tak tahan dengan kemutan yang semakin kuat.... aaahhhhh.....bang..... bang....bang... setiap kali aku henjut padat. Bunyi peha dan punggung bertemu bertambah kuat dan Az melawan tujahan aku. Air nikmat yang aku kumpul sedari tadi dah sampai ke kemuncak....

'Abang.... lagi ..... bang.... lagi.... laju....bang..... laju....bang.... aaarrgggg aaarrrhhhh aarrggghhh... sedap bang.... sedappp......bang...' suara Az mengikut alunan pertarungan dua nikmat. Dengan penuh power aku lepaskan benih aku ke pangkal rahim bini orang hingga aku terdampar atas belakang Az yang tercunggap-cunggap kesesakan nafas.... Aku biarkan batang aku melepaskan saki baki mani ke dalam pussy Az hingga perlahan lahan batang aku mengendur dan keluar dari lubuk nikmat Az.

"Kenapa you lepas kat dalam..., I tengah subur la", kata Az. "I tak tahan sedap sangat la....", jawab aku dengan rasa puas. "You buat la dengan hubby you malam ni...."aku kata sambil senyum dan harap benih yang aku semai menjadi. 'I penatlah nak buat lagi malam ni......', kata Az sambil bangun ke bilik air. Setelah mengenakan pakaian, aku hantar Az balik.  Sejak hari itu, kami selalu 'berjumpa' di hotel sekitar KL, dan aku hadiahkan RM sebagai pemuas nafsu. Hubungan kami berjalan sehingga di mengandung 4 bulan.  Kami tidak jumpa sehingga dia habis pantang. 




4 comments:

  1. Bro..aku paham perasaan ko. Aku penah terlajak ngan wife org sekali. Rasa bersalah tu ada.

    ReplyDelete
  2. Best,aku teringin tgk Bini aku main dgn org

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, biar btl ko bro? huhuhu

      Delete
    2. Serius ke bro..meh sy main kn isteri bro..wassap sy 0176227109(ajoi)

      Delete