Sunday, July 20, 2014

Letih

Ahad lepas, Aku dijemput ke bandar P sebagai perunding oleh sebuah syarikat IT yang ingin melebarkan perniagaannya di sana. Kebetulan memang dah hampir setahun tak ke sana, aku terima lah walaupun ganjaran kewangan tak seberapa.  Tetapi dek kerana lama dah tak dapat bermesra dengan awek simpanan aku di sana, aku terima je lah walaupun aku agak keletihan dengan jadual aku yang padat. Sampai di sana dah agak lewat petang, so selepas check in aku bawa rakan rakan ke restaurant yang memang favorite aku. Lepas dinner kami kembali ke hotel agak awal sebab nak prepare presentation pagi esok.

So aku call lah P, ajak jumpa. Dia kata malas nak keluar sebab dah dekat pukul 10 mlm dan esok dia kerja. Susah sikit ni sebab roomate dia ada di rumah. Nak tak nak aku terpaksa lah aku mengalah, ambil teksi ke rumah dia. Sampai depan rumah dia, pintu dah terkunci dan rumah dah gelap..... Risau kot dia dah tidur, so aku call phone dia. Dia suruh aku masuk melalui pintu belakang. Siap bagi isyarat 'senyap' masa aku masuk ke rumah dan terus ke bilik dia. Aku cakap nak mandi sebab badan melekit, so dia bagi seluar pendek dan towel. Siap mandi aku masuk balik ke bilik, dan dia dah tukar dari baju dan seluar tidur ke lingerie nipis.

Aku pun baring la sebelah dia yang menikmati cerita orang putih kat TV. Aku rapatkan badan dan mula mencium pipi dan tengkuk dia. Dia terus merebahkan badan dan membiarkan aku mencium dada dan perut dia. Aku raba kat bawah memang dah tak berseluar dalam dan basah. Lingerie yang dia pakai dah selesai aku bukak. Aku turun katil dan menjilat pussy yang banjir. Dia cakap dah la.... So aku naik balik dan baring suruh dia naik atas sebab aku penat. Dia minta aku pakai kondom. Aku setuju dia pakaikan entah dari mana dia simpan. Sakit batang aku terkena kuku dia menyebabkan batang aku terkecut.


Dia pun naik atas dan cuba masukkan batang aku yang separuh keras.... tapi tak masuk. Ditambah pulak kondom yang dipakaikan tu tebal gila, tak terasa langsung kepala batang aku pada pussy dia. Dia cuba beberapa kali tapi tak masuk. Dia tanya kenapa jadi macam tu? Aku cakap aku penat, dan kondom tu tebal sangat. So dia tanggalkan kondom dan lancap aku hingga keras balik. Dia masukkan kondom lain..... lembik balik batang aku masa cubaan dia masukkan gagal lagi.

Dia macam give up dan cabut kondom dan lancap aku sambil aku mainkan pussy dia yang banjir dari tadi. Agak lama juga kami buat gitu hingga batang aku keras balik.

Aku tarik badan dia ke tepi katil dan angkat kaki ke bahu. Posisi macam ni memang senang nak
masuk. Aku suakan batang aku ke pussy dia, dan terus tolak masuk. Yang aku paling suka tu bila batang aku masuk je suara dia 'eeemmmm......' seolah menyerah kalah. Dia cakap jangan pancut dalam, takut mengandung. So aku mula lah menghenjut perlahan dan batang aku semakin keras walaupun badan kepenatan. Yang bestnya fuck P ni, suara dia memang mengasyik kan bila dia dah steam. "Hee ehhh hheee eehhh  heee  eeehhhh" setiap kali aku henjut keluar masuk. Aku terus je gerak perlahan hingga P terangkat angkat punggung dan badan mengeliat kesedapan. Mungkin dia perasan aku nak pancut kot, dia cuba tolak badan aku.  Tapi aku tekan jugak dan melepaskan air nikmat aku dalam pussy P. Aku biarkan sisa sisa benih jantan aku melimpah

Dia cepat cepat bangun dan lari ke bilik air


No comments:

Post a Comment