Tuesday, April 14, 2015

Pengalaman Seks Dengan Janda Kampung

Persahabatan kami pada mulanya sebagai kawan. Tapi setelah Kay mula mengenali Facebook, Messenger dan Whatsapp.... kami semakin rapat. Kay dah mula berani hantar gambar seksi. Kalau sebelum ni hanya gambar bertudung. Sebelum kami berjumpa baru baru ni, dah berani hantar gambar berpakaian t-shirt dan seluar.

Masa jumpa baru ni, nampak sangat Kay segan dan kekok dengan aku. Masa aku pegang tangan dia, boleh rasa tangan dia berpeluh dan mengigil. Tapi aku buat kejutan dengan mencium bibir Kay masa hantar dia balik ke tempat kerja. Aku pegang belakang kepala dia dan letak mulut aku pada mulut dia, dan sempat aku masukkan lidah dalam mulut. Dia pejam mata bila kena cium, tapi tak marah pun. Pernafasan dia dah kencang masa kena peluk tu. Petanda baik tu.

Lepas peristiwa ciuman bibir tu, perbualan kami semakin panas.  Siap cakap dia rasa dia dah basah masa kena peluk dan cium tu. Dan yang bestnya, kalau aku cium dia di tempat yang sesuai, mungkin aku dapat lebih dari ciuman? Aku tanya apa yang lebih tu... Kay cakap tunggu bila jumpa nanti.....Fuyooo..... tak sabar nak jumpa lagi. Janji nak ajar dia cara cium masuk lidah dalam mulut sebab dia tak pandai katanya.

Perjumpaan selepas tu memang dirancang rapi. Selepas makan malam, kami bersiar ditepi pantai. Dah dapat peluk dan cium tapi Kay tak berapa selesa. Then kami berjalan balik ke bilik hotel aku. Kay sekali lagi nampak gelisah. So aku dudukkan Kay di katil dan cuba membuka tudung dia. Tapi last dia buka sendiri sebab banyak sangat klip dipasang. Rambut ikal paras bahu, menyerlah muka putih kuning dan leher jinjang Kay.

Aku mula mencium pipi dan leher Kay sambil memeluk badan dari sisi. "Dah 3 tahun lebih saya tak buat ni..... slo slow ye...." kata Kay bila aku baringkan dia atas katil. Kay hanya memejam mata bila aku mencium dahi, pipi, bibir, leher, telinga dan dada. Cubaan untuk tanggalkan baju kurung gagal. Hanya dapat buka butang leher saja. Terus menyelak baju, dan mencium dada dan perut. Bila aku turun ke bawah dan mula cium peha sambil menyelak kain kurung dia, Kay bangun. "Sekejap, saya nak ke bilik air.....".

Aku ambil peluang menanggalkan seluar dan baju. Berbogel dan aku masuk bawah selimut untuk menyembunyikan batang aku yang dah keras dari tadi.  Aku fikir Kay masuk bilik air untuk tanggalkan baju n kain dia dan akan keluar dengan hanya bertuala atau berseluar dalam sahaja. Tapi keciwa sebab lepas hampir 5 minit, Kay masih memakai baju dan kain...... Kay kembali ke katil dan duduk sebelah kanan aku. "Awak, saya takut la..... kita buat lain kali lah....". cadang Kay bila aku mula menarik badan dia ke atas badan aku. Aku tahu Kay malu, so aku selimutkan Kay yg masih berbaju kurung.

Bila dah dibawah selimut, aku mula memeluk dan mencium Kay lagi. Tangan aku mula meraba dicelah kangkang! Ternyata Kay masuk bilik air untuk menanggalkan seluar dalam..... dan pussy Kay dah basah.... Aku naik atas Kay dan menyelak baju sambil mencium dada dan menyelak bra untuk mengomol tetek sederhana besar tu. Aku turun ke perut dan mula menyelak kain Kay. Mencium peha dan celah kangkang membuat Kay tak tentu hala. Lama jugak aku jilat pussy Kay.... hingga air pussy dia meleleh dan Kay dah mula mengangkat punggung melawan jilatan aku.

Aku merangkak naik dan mula meletakkan kepala batang aku pada pussy Kay yang basah. Tiba tiba Kay mengepit. "Tak nak laaa..... takut...... Pakai kondom dulu...." kata Kay sambil menyilang kaki dan lutut. Aku cakap aku tak bawa kondom. Dan dah tak tahan, nak sangat puaskan. "Janji saya pancut kat luar....", pujuk aku. "Tak nak la... takut terlepas dalam..... saya tengah subur ni .... Saya buat dengan tangan la.... awak.... pleasee...".

"Saya buat celah kangkang je la.... tak masuk. Saya dah tak tahan ni... main kat luar sampai pancut.....", pujuk aku lagi. "Janji jangan masukk awak....", Kay mula setuju dan membuka sedikit pehanya untuk membenarkan aku bermain batang aku depan pussy dia. Aku boleh rasa bukaan pintu nikmat Kay bila aku buat kerak perlahan melepasi burit dia. Air pussy Kay semakin banyak dan aku semakin sedap, tapi masih dengan janji tak masuk dalam.  Kay dalam kenikmatan, walaupun aku hanya main luar. Kay mengangkang semakin luas dan memberi peluang aku masuk sebelah kaki dicelah nya. Aku teruskan mainan lepas lalu. Kay semakin nikmat..... Kay mengangkang semakin luas dan membenarkan kedua dua peha aku berada dicelah kangkang nya.

Pergerakan dicelah kangkang Kay tidak senikmat lagi. Aku terpaksa guna tangan untuk merapatkan batang aku pada laluan bibir burit Kay. Tapi tak terlalu rapat. Aku ambil tangan Kay dan meletakkan pada laluan untuk dia menekan batang aku. Kay semakin nikmat dan aku kembali kesedapan.

Tiba tiba...... Kay menolak kepala batang aku ke arah pintu pussynya yang dah basah melecun. Dan tenggelam lah batang aku ke dalam lubang nikmat Kay. Dengan 3 kali henjutan batang aku rapat ke pangkal rahim Kay. "Pancut... luarrrr.... k...", kata Kay bila aku benamkan sepenuhnya batang aku dan berhenti seketika menikmati kemutan dalam. "Ok..." ringkas dan Aku mula mendayung perlahan, dan boleh rasa kemutan pussy Kay.  Aku tukar ke rentak laju dan Kay sekali lagi mengingatkan aku..."pancuttt.... luarrrr.... shhiiiiiiiii". Hampir nak pancut dek kesedapan burit janda ni melawan... aku berhenti seketika.

Aku baring atas badan Kay dan memusingkan badan untuk Kay diposisi atas. Kay seolah faham kehendak aku dan mula menhenjut dari atas. Peluang aku untuk membuka baju dan bra sambil dia mengerakkan punggung nya turun naik. Lepas tu aku buka cangkun dan zip kain Kay dan sekarang Kay telanjang bogel tanpa seurat benang, bekerja keras menikmati nafsu seks kami. Tangan aku bermain pada dua tetek yang terhayun dan sekali sekala mencium dan mengigit tetek Kay.

Kay semakin laju dan aku melawan henjutan Kay dari bawah. Kay semakin laju. Aku dah tak tahan bila merebahkan badan sambil menghenpap cipapnya laju dan kuat. "Aaaahhhh sedapnya Yang... sedapnyaa.....". Aku semakin kuat melawan dan "nakkkkk pancut....ni....." sambil melepaskan air nikmat yang terkumpul dari tadi. Kay mengangkat punggung dan keluarkan batang aku dan menekan dengan tundunnya. Aku melepaskan saki baki benih jantan aku diantara tundun Kay dan badan aku.  Aku boleh rasa air meleleh keluar dari pussy Kay ke atas batu dan peha aku. Air mani aku ? Atau air nikmak Kay yang meleleh banyak tu?

Kay mencapai tisu dan memberikan aku beberapa helai untuk mengelap air mani pada badan aku. Kay mengelap tundun dan pussynya yang banjir. Kemudian Kay mengelap katil yang basah dengan air nikmat kami. Kay menarik selimut menutupi badan kami. "Banyak ke terlepas kat dalam tadi", tanya Kay bila aku memeluk dan mencium dahi dia. "Tak la... kat luar kan?", balas aku untuk menyenangkan hati dia. "Saya boleh rasa pancut dalam tadi... saya lambat angkat....". "Lain kali kena pakai kondom lah.... bahaya...."kata Kay. "Ok", jawab aku ringkas.

Masa aku hantar dia ke rumah.... kami sempat main cara berdiri, di belakang rumah dia. Tak boleh masuk rumah sebab tak clear. Buat tanpa kondom jugak .... tapi aku tarik keluar dan pancut celah peha dia.....




1 comment:

  1. Klu ada yg x tahan nk kna jilat wassap 016-6716789 seremban

    ReplyDelete