Thursday, August 16, 2018

Pengalaman Seks Dengan Makcik Janda

Pengalaman ni berlaku beberapa tahun yang lalu. Makcik Janda (MJ) ni selalu datang ke rumah kami dengan kawan dia yang juga girlfriend kepada kawan serumah aku.  Rumah kami ada dua bilik dan bila dah kerap datang tu, MJ ni dah berani masuk bilik aku masa kawan dia berseronok dengan kawan aku dibilik sebelah.  Kadang tu kami tersenyum je lah bila dengan bunyi dan suara kawan sebelah bilik berasmara.  MJ ni badan gempal, rambut panjang, kulit cerah.

Satu petang tu dia datang selepas aku lepas mandi baru balik main tennis dan hanya bertuala.  Dia kata dia pandai mengurut muka dan tubuh dan pelawa nak urut aku.  Sebenarnya aku tak stim pun dgn MJ ni sebab dah umur mcm makcik. Tapi sebab badan memang lenguh, aku minta dia urutkan muka dan kepala.  Memang sedap dia buat facial kat muka aku, sekali urut dan picit kepala, sampai nak tertidur.

Lepas tu dia suruh aku meniarap, dan dia mula mengurut betis aku sampai ke belakang.  Memang sangat sedap dan selesa. Sekali dia urut punggung aku, setelah dia selak tuala yang dari tadi menutup batang dan punggung aku.  Dia cakap tuala aku tebal, susah nak urut bahagian pinggang dan punggung.  Lepas tu dia offer nak cukur bulu punggung dan celah kangkang. Aku okey jelah. Memang sangat selesa dan sedap. Halus dan lembut cara dia buat.

Bila dia tanya nak cukur bulu pelir, aku agak risau.  Tapi bila ingat cara dia layan tu aku pun pusing badan dan serahkan batang dan batu pada dia. Mulanya batang aku tak berapa keras, tapi bila dia belai dengan tangan sambil mencukur tu, naik la dia. MJ ni senyum je, dan meneruskan cukuran.  Dah habis cukur, dia lap pulak dengan tuala basah.

"Besarnya" kata MJ dan sambil mengurut batang dan batu aku dengan tangan dan kain basah. Memang sedap sangat bila dia sapu dan urut celah kangkang aku.  Aku dah makin stim dan dia masih main lap dan urut lembut. Aku minta dia urut sampai pancut, tapi dia kata ada cara lagi best. Aku ingatkan dia nak suruh aku fuck dia.  Rupanya dia urut pakai tetek dia yang besar. Memang sedap dia urut pakai tetek dan sekali sekala kepala batang aku dijilat.  Aku memang dah tak tahan, nak keluarkan air nikmat.

Aku cakap la aku nak fuck dia sebab dah tak tahan dan suruh dia baring.  Tapi boleh dia cakap, tak boleh fuck dia, belum sampai masa. Memang air mani aku dah bertakung, tapitak boleh pancut sebab dia buat main lembut dan manja. "Sabar".

Dia pun bangun dan buka seluar dalam dia.  Dia duduk atas aku.  Tapi lagi menyiksa, dia main kan burit dia atas batang dan kepala aku, tapi bila aku naikkan punggung, dia alihkan lubang burit dia. Padahal burit dia pun dah berair. Pandai betul dia goda dan mainkan nafsu aku.  Dia mula masukkan sikit dan keluarkan batang aku. Dia urut balik dibibir burit dia. Tapi tiap kali dia masukkan, makin dalam batang aku masuk.

Kali ke tiga dia masukkan, aku henjut kuat ke atas, baru lah masuk semua. Terkejut jugak dia.  Tapi tak sempat jolok lama, sebab aku dah tak tahan, terus terpancut.  MJ ni pandai pulak perasan dan dia cabut sebelum sempat aku pancut dalam dia. Dia masih manja manja mainkan batang aku.  Dia lap air mani dan saki baki lendir pada tundun aku.

Lepas tu dia terus mengurut dan membelai batang aku. Bila batang aku dan mula keras balik, dia mua menjilat dan mengolom.  Mulanya ngilu, lepas tu sedap dan batang aku mula mencanak balik.  Lepas tu baru dia masukkan batang aku dan henjut aku macam macam gaya. Gaya kepala batang lanyak dinding rahim, gaya kepala batang sahaja masuk sikit, gaya goyang tepi, gaya henjut perlahan dua kali, laju sekali. Gaya kedepan ke belakang, dan yang paling aku suka gaya dia henjut sambil usap batang dan tundun.

Lama betul dia henjut aku, hingga dia tarik aku dan aku pulak atas dia. Memang macam macam gaya dia suruh aku buat, hingga last sekali, aku pancut bila dia angkat punggung, batang masuk sampai pangkal rahim. Ada 30 minit jugak round kedua aku main dengan dia. Memang dia pandai buat aku ketagih seks dengan MJ ni.

Lepas kejadian tu, tiap kali dia datang, memang kami melepaskan nafsu.  Cuma dia ni amat amat sabar dan suka buat step by step.  Dan setiap kali lepas fuck, dia akan bersihkan batang aku dengan tuala basah.  So aku tak payah buat apa apa, terus baring dan tidur. Dia akan siapkan air segelas dan sebagainya. Dia yang akan selimutkan aku, kalau aku tertidur.

Dia siap bagi laluan untuk aku rapat dengan seorang gadis dan bagi nasihat macam mana naik pecah dara awek baru aku tu. Memang menjadi semua petua dia bagi kalau nak goda sampai awek bagi burit.  Tapi memang kena banyak sabar.

No comments:

Post a Comment