Monday, November 12, 2018

Skandal Dengan Cikgu Tuisyen

"Buat macam tak kenal saya je", kata awek ni semasa dia melepasi aku di kaunter bayaran.  Belum sempat aku balas, dia dah keluar dan sempat menoleh ke arah aku. Aku perasan awek ni masa bertembung kali pertama di airport Kuching masa nak balik KL beberapa minggu sebelum tu. Masa dia melepasi aku, dia senyum je, so aku balas senyum dia balik. Dia memuncungkan mulut ke arah satu pasangan tua, mungkin mak ayah dia. Tapi aku tak faham kenapa dua buat begitu.  Dan kali ni jumpa kat kedai hardware. Memang aku tak kenal atau tak ingat dari mana atau bila aku mengenali dia, selain dari di airport Kuching dulu dan di hardware shop tu.  Ligat kepala aku cuba ingatkan, tapi memang tak boleh recall.

Dalam 3 bulan lepas, masa aku tengah basuh Alphard kat depan rumah, sorang awek  berhenti dan parking sambil buat lawak, "lepas ni boleh basuh moto saya pulak ya". Biar betul awek ni yang tegur aku hari tu. Rupanya dia cikgu tiusyen kat rumah jiran aku.  Nama dia Nur Alifah.  Dah hampir 8 bulan dia datang ke sini dan dia kata selalu tengok aku kat rumah tu.  Aku cakap memang tak perasan sebab pakai keledar.  Mula kami berwhatsap dan bercerita kadang tu sampai lewat pagi. Dia baru habis degree dan nak sambung master.  Tengah kumpul duit dengan buat private tuisyen.  Anak sulong dari 7 adik beradik.  Family buat business bas pelancungan. Siap bagi jadual private tuisyen dia bagai. RM50 sejam dan kebanyakan dia buat tuisyen matematik dan sains.

Dalam dua bulan lepas, tiba tiba dia call. Nak tumpang bilik air, sebab tuan rumah tuisyen belum balik lagi.  Kebetulan aku ada kat rumah tengah masak untuk makan tengahari. Tak sempat nak kemas rumah, dia masuk dan terus ke bilik air.  Aku cakap nasib baik aku ada di rumah, kalau tak terkencing dalam seluar la jawab nya. Dia senyum sambil berlawak, boleh je dia masuk dalam semak kat depan rumah tu. Dia memuji aku sebab pandai memasak. Aku masak ayam tomato, dengan celur asparagus je. Aku ajak ajak ayam lah makan tengahari dengan aku, rupanya dia setuju. Kami borak lah sambil makan dan lepas tu dia tolong basuh pingan mangkuk dan lap meja.

Dia kata nak tumpang solat, aku cakap boleh bagi sejadah tapi takde telekong, kain pelikat ada lah. So dia pakai kain pelikat aku buat jadi telekong dan aku jadi 'imam' kat ruang tamu. Boleh dia bersalam dan cium tangan aku berlapik bila siap aku berdoa. Kelakar ada, seram pun ada. Dia minta aku panggilkan grab sebab hari ni dia tak jadi tuisyen dan tadi dia datang adik dia yang hantar. So aku hantar lah dia tapi sebelum sampai rumah, dia suruh aku berhenti di persimpangan jalan, tak nak orang tahu, nanti banyak cerita katanya.

Sejak hari tu, Alifah selalu singgah rumah aku dan kadang tu masak untuk aku. Kalau dulu dia panggil aku 'awak' sekarang dan panggil 'abang' pulak. Dia kata dia selesa panggil abang sebab dia tak ada abang dan rasan macam abang 'angkat'. Muka dia berseri seri bila aku bagi kunci rumah semasa aku nak outstation seminggu, kot dia nak singgah nak tumpang bilik air. Ikhlas aku tak tertarik dengan Nur Alifah ni sebab rasa mcm dia budak budak, walaupun umur dia dah 23 tahun.  Mungkin sebab muka babyface dia kot. Sempat lah aku whatsap dia cakap 'buat mcm rumah sendiri lah semasa aku takde'. Dia balas,'Nanti Nur nak panggil kawan kawan buat parti besar besaran kat rumah abg'.

Masa aku balik tu, rumah aku kemas dan laundry aku dah takde.  Confirm dia settlekan ni. Terkejut berok aku bila aku masuk bilik, Nur tengah tidur atas katil aku, dengan seluar trak dan baju t, tanpa tudung. "Maaf bang, Nur tak sedar abg balik.  Ingatkan Abang balik malam". Cepat cepat dia capai dan pakai tudung. Memang aku cakap balik malam, tapi aku ubah jadual balik pagi sebab kerja dah siap. "Abang nak minum teh o ke? Nak makan Nur tolong masakkan", sapa Nur sambil turun ke tingkat bawah. "Ok jugak", jawab aku yg masih tergamam, melihat Nur yang seksi, putih melepak dan seksi dengan t shirt dan traksuit. Biasanya dia berbaju kurung.

Elok je aku siap mandi dan berkain pelikat, berbaring atas katil, Nur masuk bilik bawa teh o dan letak atas meja lampu malam. Aku pun hulurkan hadiah beg tangan yang aku beli di luar negara tu. "Terima kasih Bang, sambil cium tangan aku macam seorang 'adik' setelah membuka bungkusan. "Mesti mahal ni". Aku cakap tak lah mahal sangat. "Nak Nur masak ke abg nak makan kat luar? Nur belanja sebab beli hadiah Nur". "Makan luar lah", jawab aku, sebab penat sebenarnya. Malam tu kami makan berdua di restauran tomyam.  Selesai makan aku tanya dia nak terus hantar balik ke? Dia cakap balik rumah dulu lah, sebab pakaian dia ada kat rumah aku.

Sampaikan rumah, dia cakap nak bermalam kat rumah aku pulak, sebab dah lewat malam. Lagipun pagi esok di kena tuisyen jiran sebelah rumah. Dai dah call mak dia cakap tidur rumah kawan. Aku risau kalau mak ayah dia tahu tidor kat rumah aku, parah jadinya.  Lepas solat berimam dengan aku, aku cakap nak rehat, penat dan sakit badan dalam flight lama.  Biasanya aku tidur pakai seluar pendek, tapi sebab Nur ada, aku terpaksa pakai kain pelikat. Nur masuk bilik sebelah.

Kepala aku dok terbayang badan Nur yang seksi.  Tak lama lepas tu Nur masuk bilik aku, cakap tak boleh tidor. Dan offer nak picit kaki aku yang aku cakap sakit sebab banyak berjalan. Kali ni aku lagi tergamam seba Nur hanya berkain batik dan berbaju t, tanpa tudung. Rambut Nur panjang paras bahu, ikal mayang. Walaupun urutan Nur tak berapa kuat, tapi selesa. Lepas kaki dan betis aku suruh dia urut belakang sambil aku meniarap. Batang aku memang dah mengeras dek sentuhan lembut dia. Tambah pulak aku tak pakai seluar dalam.

"Abg pusing, Nur picit kepala", Nur memberi isyarat memegang bahu dan menarik lengan aku.  Bila aku pusing, memang batang aku mencanak dalam kain pelikat. Cepat cepat aku tutup dengan tangan, walaupun aku tahu Nur perasan sebab dia tersenyum. Sambil dia memicit kepala aku, tangan kanan aku memicit tangan dan lengan Nur, sambil tangan kiri menutup batang aku yang mengila keras.  Lepas tu aku naikkan badan dan bersandar, menarik tangan Nur dan mencium dahi dan kening dia. Nur merebahkan kepada pada dada aku. Aku memeluk dan mengusap belakang Nur yang berbaju t. Kaki aku melingkau badan Nur dan membelai rambutnya. Aku mendongakkan kepala Nur dan mencium pipi dan tengkuk nya yang wangi semerbak. Ciuman mulut pada mulanya dihalang, tapi akhirnyadia menyerah. Ciuman terus ke dada, perut, tundun dan terus ke peha.

Baju t Nur selamat aku tanggalkan dengan bra merahnya sekali.  Kain batik aku londehkan dan mula mencium burit Nur yang sudah berair disebalik seluar dalam merahnya. Seluar dalam aku londehkan dan mula menjilat pussy yang ranum dan sempit. Nur lemas dalam kenikmatan. Badan Nur mengeliat kesedapan. Aku merenung muka Nur dan mata nya yang kuyup memandang aku. Aku mula naik ke atas badan Nur. Mengesel kepada batang aku pada burit Nur yang becak berair.

"Nur tak nak la bang, Nur takut", kata Nur sambil menolak pergerakan batang aku sambil menutup burit nya. Aku ambil tangan dia dan terus menjolok batang aku.  Tapi gagal menembusi burit Nur yang sempit. Tapi kali kedua aku berjaya memasukkan batang aku. Sebenarnya Nur ni dah takde dara sebab masa aku berborak dengan dia pasal boyfriend hingga ke seks, dia ada mengaku melancap pakai jari.  Tapi tak pernah buat seks lagi.  Aku pun cakap yang aku pun biasa melancap dan bayangkan Nur. Lubang Nur memang sempit dan dia mengeluh sakit masa mula mula masuk.

Bermula lah aktiviti memecah dara Nur. Malam tu Nur tidur rumah aku.  Tapi pujukan untuk kali kedua gagal, sebab dia kata rasa sakit dan ngilu. 
Sejak kejadian itu, Nur selalu datang rumah aku untuk memuaskan nafsu dan aku suruh dia makan pil, takut mengandung. Kalau tak boleh jumpa, dia akan hantar gambar seksinya untuk aku buat modal melancap.

No comments:

Post a Comment