Monday, August 15, 2011

Bekas Kekasih

We were lovers during our bachelor years. But we broke up and went our separate ways, until last year when she called me through my office. It was after ten years! We chit chat and got to know that she is married with 3 kids. I told her that I am married with two kids. So that day, we met for the first time in my office. I was nervous as hell and did not know how to act. Anyway I managed to kiss her and told her that I missed her so much, before she pushed me aside, telling me that she is married and wanted to keep this relationship plutonic. What a blow to my ego! So we had a couple of dates after that. Nothing serious happen eventhough we talked dirty on phone and sms.

Until her birthday last year. I arrange a simple suprise birthday at a hotel near to by office. I belikan satu pasang baju dan cake harijadi dan dah disiapkan dalam bilik hotel. Bila sampai je kat hotel lobby, I tanya dia nak dinner dulu atau nak tengok hadiah. Dia cakap dia kenyang lagi, so kami terus ke bilik hotel, yang mana dia nampak serba salah bila I ajak dia masuk. So I nyalakan birthday cake dan ambil gambar dia meniup dan memotong cake. Then I bagi hadiah kepada dia. Dia ucap terima kasih dan mencium pipi I. "Takkan kat pipi je kot?" sambil memeluk dan mencium bibirnya yang masih ada kesan cake. Sambil bercium aku sempat membuka tudungnya dan meraba teteknya yang agak besar.

Tanpa membuang masa aku terus membaringkan dia ke atas katil dan terus mecium dia dari tengkuk, dada dan terus ke perut dengan menyelak baju kurungnya yang masih terpakai. Mulut dia cakap tak nak, tapi dia membiarkan aku menyelak kain nya dan terus mencium peha dan tundun nya yang masih berseluar dalam. Aku terus menyelak seluar dalamnya dan menjilat pantatnya yang memang dah basah melecun. Mulut dia mula meracau, 'emmm... emmmm ... emmm" setiap kali aku menjilat dan menjolok lidah ke atas pantatnya. "yang, I tak tahan dah", dan aku terus naik dan membetulkan batang aku yang sedari tadi keras menunggu lampu hijau.

Aku bangun dan dia tolong membuka seluar dan underwear aku. Dan aku pun tanggalkan underwear dia. Bila aku baring atas dia, aku dapat rasa tangan dia memegang batang aku dan mensuakan nya ke atas lubang pantat dia. Sekali henjut, batang aku masuk separuh je dan dia mengerakkan punggungnya untuk membenarkan kemasukkan penuh. Aku berhenti seketika untuk merasai kenikmatan batang aku berada dalam pussy dia dan bertanya kenapa pussy dia masih ketat? Rupa-rupanya husband dia balik ke KL sebulan atau dua bulan sekali. Aku pun meneruskan aksi dengan gaya perlahan dulu hingga lah dia dah mula mengangkat-angkat punggung dia menandakan dia dah mula mendapat orgasm. Makin laju aku henjut, makin bising mulut dia meracau. "yang, sedap yang.. ehhh... aahhhh.... ahhhh... ahhh". "Pancut luar ye nanti, I tengah subur", katanya. Aku menghenyut semain laju dan padat hingga kepala batang aku mencapai pangkal rahim dia yang membuatkan dia lebih terangsang. Muka, hidung, tengkuk, telinga dia dah bertukar menjadi merah, mata pejam rapat, "sedap yang.... lagi... yang... lagi". Bunyi berdecik batang aku menghempap pantatnya semakin kuat. Air mani aku semakin terkumpul. "yang.... yang.... yang... Aaahhhhhh... aaahhhhh....aaahhhhh", dan badan nya kekejangan dan seolah-oleh dia berhenti bernafas... Aku pun yang sedari tadi menahan airmani dari keluar, melepaskan das-das tembakan mani aku ke pangkal rahimnya tanpa mengira permintaannya.

Kami terdampar kepenatan dan aku mengeluarkan batangku yang separuh lembik setelah saki baki mani ku telah disemaikan dalam rahimnya. Bila dia bangun nak ke bilik air, aku nampak air mani meleleh ke peha dan betisnya. Bila dia kembali dan memakai bajunya dia cakap, dah lama dia tak dapat rasa kepuasan macam ni. Aku hantar dia pulang. Lepas itu, kami sempat buat beberapa kali lagi, hingga lah sekarang dia pregnant bulan ke 8

No comments:

Post a Comment