Tuesday, August 23, 2011

May Gadis Vietnam

Aku membawa rakan-rakan ke sebuah restauran dengan live band di tebing Sungai M. May mengenalkan dirinya yang bermaksud bunga dalam bahasa Vietnam, berbadan langsing, rambut lurus paras bahu, berkulit cerah. Kami menari hingga lewat malam. Aku bertekad untuk mengunjungi restaurant tu lagi dalam masa terdekat untuk berjumpa dgn May.

Hujung minggu berikutnya aku suruh maid aku balik ke kampung, sebab aku nak bawa May ke rumah sewa aku. Lepas menari, makan... aku pun ayatlah May ni untuk ikut aku balik, dan dia setuju. Sampai je kat rumah, dia minta diri nak mandi dan aku berikan robe satin kesayangan aku. Aku pun dah bertuala sambil berbaring atas katil.

Bila dia keluar je dari bilik air, hanya dengan robe yang nipis tu... batang aku terus mencanak. Dia tergelak dan terus duduk atas peha aku, sambil menyelak tuala dan memegang batang aku. Sambil tu dia mencium dada dan perut aku. Sempatlah aku ramas tetek dia yang sederhana saiz tu, sebelum dia suakan batang aku ke lubang pussy dia. Aku ingat kan nak pakai condom.... tak sempat beb...

Dia henjut aku beberapa kali untuk masukkan semua batang aku.  Yang bestnya masa dia gerakkan punggung ke depan dan ke belakang.... kepala batang aku rapat menyentuh pangkal rahim dia... Lepas tu dia henjut aku secara turun naik.... memang aku tak boleh tahan dah... terus pancut.  Tapi dia tak cabut.  Dia biarkan je dalam pussy dia dan terus meraba dan mencium aku dari mulut ke dada.

Batang aku yang separuh lembik tu dihenjutnya lagi hingga keras kembali. Fuh, hebat budak Vietnam ni.  Patutlah Amerika kalah perang di Vietnam dulu. Tapi kali kedua ni dia punya henjut lagi power... sampai berbuih pussy dia. Sempat dia cabut dan lapkan batang aku dan pussy dia.  Yang paling aku tak tahan masa dia henjut aku cara membelakang.  Tangan dia usap telur aku, sambil dia kemut kuat semasa tarik keluar.... macam nak tercabut kepala botak batang aku.....dan dia kulum jari kaki aku....

No comments:

Post a Comment