Monday, September 5, 2011

Dina, Maafkan Aku

Aku kenal Dina, gadis dari daerah T, selatan negara K, berambut ikal, bersaiz kecil di sebuah pusat peranginan. Dia seorang pelayan tetamu dipondok atas air dan kagum dengan kebolehan aku berbahasa ibundanya. Di pondok terapung tu ada satu bilik untuk rehat dan kalau perlu, boleh bermalam.  Setelah menjamu selera dengan kawan-kawan yang bersama aku, aku masuk bilik untuk berehat sementara kawan-kawan di luar sibuk minum dan bermain daun terup.

Tiba-tiba Dina masuk ke bilik dan duduk ditepi katil. Kami berborak dari hal keluarga hinggalah ke bab seks. Dina mengatakan dia ditipu oleh bekas kekasihnya setelah diserahkan segalanya.  Selepas tu dia terus tertutup untuk berkasih lagi. Dia kata aku mirip wajah bekas kekasihnya, cuma aku lebih cerah.  Dia tak suka bekerja di situ kerana selalu digangu pelangan yg mabuk. Dia memang dari keluarga susah dan terpaksa menanggung keluarga di kampung dengan bekerja sebagai pelayan kedia tersebut.

Aku pun saja acah samada dia nak menjadi orang gaji di rumah aku dengan bayaran yang lebih baik. Wajah Dina seolah-olah bercahaya dengan kegembiraan jika aku bersungguh nak ambil dia bekerja. Terus dia cium pipi aku.  Dia minta diri sekejap untuk ke bilik air. Aku pun terus terfikir apa aku dah lakukan.  Terpaksa lah aku berhentikan makcik yang bekerja sekarang di rumah aku. Sebenarnya aku memang tak puashati dengan kerja makcik tu, dtg ke rumah dengan anak kecil.  Lepas basuh baju, bersih rumah, dia tidur dengan anaknya dlm bilik tetamu sampai petang, sebab ada aircond. Aku tak kisah sangat pasal dia makan minum kat rumah, tapi yang tak tahan nya, siap bungkus bawa balik.

Dina masuk balik kebilik tapi dah tukar pakaian dari seluar panjang dan jacket ke skirt dan singlet. Dia kata nak urut badan aku secara percuma, sebab nak tunjuk kebolehan dia mengurut.  Nanti bila jadi maid, dia sanggup urut aku setiap hari.  Wah... ini sudah bagus... tak payah aku pergi spa atau massage parlor. Dia hulurkan towel untuk aku salinkan seluar dan baju.

Setelah baring kembali ke katil Dina mula mengurut dari kaki.... memang sedap! Urut punya urut, sampai ke kangkang. Batang aku dah tegang dari tadi dan aku tahu Dina perasan sebab dia senyum je bila tengok tangan aku dok tutup bahagian tu. Dengan selamba aku buka towel dan londehkan seluar dalam aku, dan suruh dia lancap dan blow sampai pancut.  Tapi dia cakap tak boleh. Dia tutup batang aku dgn towel yang telah membina khemah kecil satu tiang.  Frust gila aku.

Dia suruh aku meniarap, sebab nak urut belakang.  Aku ikut je walaupun hati bengkek. Dia urut dari belakang ke lengan dan tengkok.  Hampir tertidur aku keasyikan. Lepas tu dia suruh aku baringkan kepala atas riba dia, dan mula lah dia urut muka dan kepala.... syokkkkk habissss.... sampai nak terlelap.   Dia letakkan kepala aku atas bantas terlentang untuk dia urut bahagan dada.

Batang aku kembali membina khemah towel satu tiang bila dia duduk atas peha aku sambil meramas dada dan bahu. Aku mula terasa bulu bulu halus terkena batang aku, dan tundun semakin rapat ke batang ku. Makin kuat tundun Dina menindih batang aku dan aku boleh rasa balahan pussy dia pada batang aku. Tapi dia masih berseluar dalam. Aku ambil tangan Dina untuk mengisyaratkan dia melancap aku, tapi dia kembali mengurut.

Tiba tiba dia berdiri dan membuka seluar dalamnya. Dan mencangkung, tepat pada batang aku. Dia meletakkan batang aku ditengah bibir pussy dia yang memang basah melecun. Dengan beberapa kali tekan, tertusuklah seluruh batang aku ke dalam pussynya yang sendat. Lepas tu Dina mula aksi goyang ke depan dan ke belakang. Dan kemudian aksi turun naik.... semakin laju. Semakin kuat henjutaan Dina hingga kepala batang aku sampai ke pangkal pussynya.

"Eerrrhhhggggg...." terkeluar dari mulut Dina dan Dina berhenti menghenjut. Dapat aku rasakan kemutan kemutan dan pergerakan di dinding pussy Dina. Dina teruskan henjutan dan aku dapat rasa jumlah lendir berganda.  Hentakan Dina semakin laju dan aku sudah tidak tahan dengan kesedapan kepala batang aku mengena pangkal pussy Dina. Aku melepaskan tembakan mani yang aku tahan dari tadi dan Dina seolah mengeletar dan rebah atas badan aku. Aku boleh rasa lendir meleleh keluar dari celah batang dan pussy Dina.

Setelah nafas kami reda, Dina cakap dah 3 tahun dia tak dapat batang, setelah ditinggalkan bekas kekasihnya. I cakap terima kasih, dia memang hebat. Dan terus cakap, esok dia boleh datang ke rumah aku untuk mula kerja. Dia cakap, dia boleh urut dan fuck aku tiap-tiap hari bila dia kerja di rumah ku nanti...... Dina bangun dan terus mengelap batang aku dengan tuala wangi. Aku minta nak satu round lagi.... dia cakap tunggu esok! Alamak bestnya, aku akan dapat 3 dalam satu - maid, tukang urut dan service batang! Tak sabar nak fuck dia dengan tanpa skirt, singlet dan bra.... malam esok!

Dina keluar dari bilik selepas mencium pipi aku. Aku terus baring dan tertidur selepas episod seks yang hebat! Sehingga pintu bilik diketuk kawan aku, sebab hari dah senja untuk kembali ke bandar.

Seperti yang dijanjikan, dalam pukul 6 petang Dina tiba di rumah aku dengan sebuah teksi. Dia bawa dua beg besar, tiga beg kecil dan beberapa kotak. Mak aiii... macam pindah rumah gayanya.  Setelah mengangkut barang Dina ke bilik sebelah, kononnya bilik dia lah, dia minta diri nak mandi.  Aku ok, sebab lepas tu nak bawa dia shopping barang dapur dan dinner.

Aku lepak kat sofa sambil menonton TV sambil tunggu Dina mandi. Bila dia keluar dari bilik air dengan hanya bertuala kecil menutup tetek dan menampakkan celah kangkang, batang aku terus keras. Dia mendekati aku, duduk mengadap atas peha aku, merenung mata ku dan mencium mulut ku. Wah, Dina... kau memang hebat mengoda ku.

Sambil kami bercium tu, Dina membuka butang baju aku dan tali pinggang, butang dan zip seluar aku. Dina menangalkan baju kemeja aku.  Aku berdiri dan Dina melondehkan seluar dan seluar dalamku. Tangan Dina terus mengusap batang aku yang sudah keras.  Aku duduk ke sofa dan Dina melutut, dan mulut Dina terus mencium kepala batang ku. Aku cuma buka towel yang dipakainya, tapi tak dibenarkan. Mulut dan lidah Dina telah bergelumang mesra dengan batang aku yang tengah kesedapan.

Dina menolak badan aku baring atas sofa panjang, dan dia berbaring atas aku, sambil mencium tengkuk dan telinga aku. Tangan nya membetulkan batang aku ke pintu masuk pussy yang sudah basah! Aku dapat rasa kepala batang aku memasuki pussy Dina sedikit. Aku cuba memasukkan terus, tapi Dina menahan. Masa tu aku dapat rasa pussy Dina mengemut kuat macam ada tali mengikat kepada batang aku. Wah hebat dia ni. Lepas tu dia mula bergerak tapi hanya setakat kepala batang aku sahaja.... Sedap rupanya buat macam tu. Setiap kali kepala batang melepasi kemutan pintu pussy tu, kepala batang terasa panassss.....! Dalam lima minit baru lah Dina mencangkung dan membuat henjutan penuh. Lepas tu doggie tepi sofa, dan last sekali dia baring atas sofa dan aku henjut dari atas dengan kaki dia menekan punggung aku..... wah... kalau macam ni tiap-tiap hari, aku kena cari tongkat ali. Bila aku pancut... Dina mengurut-urut belakang dan punggung aku.... sedapppp nyaaaaa...

Setelah aku cabut batang, sekali lagi Dina mengelap batang aku bersih dengan towel yang basah! Dan dia boleh cakap, sayang kita dah fuck kat sofa hari ni, malam nanti katil bilik aku, pagi esok kat bilik air. Lusa pagi kita fuck kat dapur, tengahari katil bilik sebelah, malam kat veranda. Fuyoh... budak ni....3 kali sehari... tambah kinky gilerrrr.....Begitu lah hari hari kami... hinggakan tengah makan pun boleh fuck.  

Tapi aku curang dengan beberapa orang gadis termasuklah seorang gadis bernama May setelah setahun bersama. Dia dapat tahu kecurangan aku dan tidak dapat menerima nya.  Dina mengaku mengasihi aku sepenuh jiwa dan tak sanggup membayangkan aku meniduri gadis lain. Walaupun aku cakap, ianya sekadar seks, tapi Dina mahu pulang ke kampung untuk bersama keluarganya.

Sewaktu aku menghantar Dina ke stesen bas, Dina memeluk erat dan menangis. Dina akan terus mencintai aku dari kejauhan.

No comments:

Post a Comment