Tuesday, September 20, 2011

Nafsu dan Kesetiaan

Semasa sesi interview, aku telah tertarik dengan kejelitaan P yang natural dan dia adalah di antara calon yang terbaik. Semasa menjadi staf aku, dia tidak sedikitpun menunjukkan minat atau menaruh hati kepada ku walaupun aku cuba tunjukkan yang aku minat padanya. Pada masa yang sama, aku nampak dia agak mesra dengan salah seorang staf lelaki aku.

Hubungan kami terputus kerana aku berpindah kerja. Namun tanpa diduga, dia kembali ke dalam hidup ku dan kini dia bekerja di sebuah agensi pelancungan. Pada satu petang tu dia datang ke pejabat ku, dengan berpakaian kemas berkot dan mini skirt, menampakkan pehanya yang gebu dan aku offer dia untuk ikut aku bercuti seminggu. Dia setuju walaupun aku tak pernah menyatakan hasrat sebenar atau dia meluahkan perasaan sebenar dia. Sebelum bertolak, aku berjumpa dengan keluarganya dan berjanji akan menjaganya dengan baik.

Hari yang dinantikan sudah tiba. Hanya satu beg pakaian kecil walaupun cuti kami seminggu. Tapi aku perasan kelakuannya amat berbeza dari sebelum ni. Manja, mesra dan sudah berani bersentuhan. Sebelum ni dia seolah olah cuba mewujudkan sempadan. Sampai di destinasi, kami check in di hotel di tengah bandaraya K. Dia seperti tidak kisah walaupun kami akan berkongsi katil sepanjang masa cuti tu.

Kami bersiar-siar di sekitar kota dan jelas terpancar kegembiraan di wajah P, walaupun kami masih belum meluahkan perasaan masing-masing. Malam pertama di bandar K, kami balik ke hotel awal kerana kepenatan.

Malam pertama yang menghampakan kerana setelah berbagai pujuk rayu dan mengatakan cinta kami sejak pertemuan pertama, aku hanya dibenarkan mencium tengoknya sahaja. Mungkin kerana kurang keikhlasan bila aku nyatakan cinta aku, lebih kepada nafsu. Dia tidur pakai bra dan seluar dalam! Hari kedua kami terus bersiar-siar dan shopping. Dia nampak risau pada malam kedua bila cubaan demi cubaan aku lakukan. Tapi hanya setakat dapat memegang teteknya sahaja. Aku taknak paksa, nanti jadi kes rogol pulak.

Oleh kerana dah tidak tahan, aku tinggalkan dia di hotel selepas breakfast dengan alasan ada kerja dan aku cadangkan dia bersiar-siar di sekitar hotel.  Aku pergi berjumpa dgn girlfriend aku AZ, dan check in dekat hotel C, tak jauh dari hotel kami. Sempatlah aku puaskan nafsu dengan AZ dua round. Lepas hantar AZ, aku kembali ke hotel dan aku dapat tahu dia belum balik.  Aku mula risau. Hampir malam baru dia balik ke hotel, selepas dinner.

So malam tu I makan main order kat bilik je. Lepas mandi, aku mula lah aksi pujuk rayu, walaupun harapan tipis dek pengalaman dua malam yang menghampakan. Tapi malam ketiga ni agak berbeza. Dia tak pakai bra! Tapi bila aku raba kat bawah (walau mendapat halangan), dia masih memakai underwear.  Hampir 3 jam baru lah tangan aku sampai ke celah kangkangnya dan aku dapati dia memang dah basah berlendir. Dengan sedikit paksaan, aku naik ke atas badan dia dan menindih dicelah pehanya. Mulutnya masih mengatakan tidak mahu. Aku selak seluar dalamnya dan mula memainkan kepala batang aku di bibir buritnya yang sudah banjir tu.

Aku tekan perlahan-lahan dan mula sorong tarik walaupun baru setakat lepas kepala. Tapi bila aku tekan sikit, dia mula menolak badan aku, sambil mengatakan dia kesakitan yang amat sangat. Aku berhenti seketika dan mendapati air mata nya mula mengalir, sambil mulutnya terketar ketar. Aku pun mengatakan aku akan bertanggungjawab dan meneruskan perjalanan batang yang telah sampai ke hujung rahim. Matanya pejam mengalirkan titik titik mutiara apabila aku melepaskan benih-benih nikmat didalam burit daranya.

Bila aku cabut je, dia kata sakit sangat, sambil mengurut bahagian atas rahimnya. Sempatlah aku snap gambar sebelum dia bergegas ke bilik air apabila aku berbaring dikatil. Tompokan darah dan air mani membasahi katil mengesahkan menyerahan daranya untuk aku. Aku tahu dia tidak menikmati persetubuhan tadi dan aku sendiri tidak puashati kerana gagal memberi nikmat kepadanya. Lama dia di dalam bilik air, membuatkan aku risau, hingga aku ketuk pintu baru dia keluar. Masih menangis semasa tidur dalam pelukanku.

Esok paginya aku cuba untuk melakukannya lagi, tapi tidak dibenarkan. Selepas minum pagi, kami bertolak ke Negara S. Kami menghadapi masalah untuk memasuki sempadan S, dan terpaksa bermalam di bandar J. Cubaan untuk bersetubuh pada malam tersebut juga gagal. Katanya dia masih berdarah. Esoknya kami memasuki bandaraya S dan melawat tempat tempat menarik, namun tampak wajahnya suram.

Malam di bandar S, aku cuba sekali lagi tetapi dia mengadu masih sakit.  Esoknya kami kembali ke bandar K dan cubaan pada malam tersebut lebih menyeronokkan aku dan dia. Kami kembali ke negara C sebagai sepasang kekasih dan seorang lagi dara telah aku takluki.

Sekembali ke tempat kerja, boleh dikatakan setiap hujung minggu kami berjumpa dan menikmati kehangatan seks. Kalau dulu dia seorang pemalu, kini dia manja dengan aku. Tak lama selepas itu, dia mula bermalam di rumah aku dan aktiviti seks aku dengan dia semakin hebat. Aku amat suka mendengar suaranya apabila aku mula mendayung dan dia mula menikmati kehadiran batang aku di dalamnya.

No comments:

Post a Comment