Sunday, July 15, 2012

Pengalaman Seks di Colombo 2

(sambungan Pengalaman Seks di Colombo 1)
Aku masuk dewan conference lebih awal untuk persediaan presentation. Si Choi ni datang dan join meja aku.  Nasib baik dia duduk bertentangan, bukan duduk sebelah, sebab dua dua kerusi sebelah aku dah ada orang duduk! Tapi yang menjadi masalahnya, setiap kali pandang dia, dia buat aksi yang tidak menyenangkan. Pada awal tu dia kenyit mata.  Harap peserta lain tak perasan lah. Tapi yang aku tak tahan, dia buat aksi blowjob, pakai pensil.  Terlintas dalam kepala aku, samada dia ni sewel ke? Masa aku mula buat presentation, dia pindah ke kerusi aku pulak. Ligat kepala fikir apa dia nak buat kat situ.

Habis presentation, aku kembali ke kerusi.  Dan aku terpandang tulisan Choi di tempat duduk aku, "I am Clear". Aduhhhh... tak payah tulis note macam tu. Masa lunch, aku saja pergi lambat.  Bila aku masuk dewan makan, Choi dah melambai lambai pulak.  Rupa rupanya dia dah reserve satu kerusi untuk aku di meja dia. Melepas peluang untuk aku goda Yuki, awek Jepun yang cute tu atau Linh, awek Vietnam yang kecil molek.

Aku duduk je, Choi tanya samada aku dapat note dia. Aku sekadar senyum dan belum sempat aku bersuara, Choi sambung, "Do you wanna go for a quickie after lunch?". "Not enuf time", aku balas. "I am going to my room now, you can come after you finish your lunch", cadang Choi dan terus bangun meninggalkan aku keseorang di meja. Sambil sambil makan tu, aku tengok jam, ada 30 minit lagi sebelum sesi petang bermula. Tapi aku dah mula cuak dengan Choi ni.... lain macam perangai dia.

Aku bangun dan berjalan dengan tak tahu arah.  Patut ke aku ke bilik Choi atau ke dewan? Tanpa aku sedar, aku dah sampai ke pintu lift dan menekan butang 'naik'. Sampai di depan pintu bilik Choi, aku menekan loceng. "Come", bila dia buka pintu untuk membenarkan aku masuk.

Aku masuk je, si Choi ni terus membuka baju dan seluar dia, tinggal bra putih dan seluar dalam cream. Dia tarik tangan aku ke katil dan menolak aku hingga terbaring. 'We need to go to the Hall now', aku cakap. 'Its ok, if we re a bit late', balas Choi. Dia membuka seluar aku dan terus dengan blowjob. Memang cekap.... sampai kepala batang aku terasa terkena anak tekak dia. Batang aku memang dah keras mencanak dengan kuluman yang hebat.

Choi naik atas aku dan meletakkan kepala batang aku pada bukaan pussynya yang dah basah. Dia turunkan punggungnya berlahan lahan dan membenarkan batang aku menusuk pussynya yang becak tu. Hanya dengan 3 henjutan, seluruh batang aku hilang dalam lubuk nikmat Choi ni. Dia mula menunggang aku cara perlahan.  Yang bestnya Choi ni pandai mengemut semasa dia menarik ke atas dan membuka semasa menekan ke bawah, sampai aku terasa kepala batang aku melanggar pangkal rahim dia. Lepas tu dia tukar cara mendayung ke depan dan belakang.  Terasa bibir pussy dan kelentit dia bergesel pada batang dan tundun aku.

Satu yang istimewa Choi ni suara dia masa dia dah stim tu.... "eeehhh..... eeehhhh.... eeehhhhh", setiap kali dia lanyak batang dan batang aku masuk rapat dlm pussy dia. Tangan aku mula liar mencari dua gunung yang masih bertutup. Aku berjaya menanggalkan bra dia.  Ops bukan gunung, tapi bukit sahaja.  Tapi best juga, ngam satu gengaman.  Aku bangun dan mengisap kedua dua puting merah tu sambil dia mengepam padat. Suara Choi semakin bising, 'eeehhhh.... aaahhhhh..... eeehhhhh.... aaahhhh......' dan henjutan dia semakin padat dengan geselan kepala batang aku menghentak dinding dan pangkal rahim dia. Campuran air mazi dan mani sudah mengalir, meleleh ke luar ke telur dan punggung aku.

Aku dah semakin tak tahan.... bila bila masa je aku akan menembak air nikmat dalam lubuk nikmat Choi ni. Air mani aku sedang berkumpul..... nikmat kesedapan bertambah........ batang aku akan memuntahkan benih melayu ke dalam burit Korea....... aaaarrrggghhhhhh.......

Choi cabut batang aku, dan dengan sepantas kilat batang aku berada dalam mulut dia.  Sambil mengurut urut buah keradut aku..... aku lepaskan air nikmat dalam mulut Choi. Tangan kanan dia terus melancap batang aku sambail tangan kiri dia memerah manja telur aku. Dia terus menyedut saki baki air mani aku hingga ke titisan terakhir....... Aku terus terbaring...... dan Choi meletakkan mukanya di peha aku dan mengurut batang dan telur aku.  Sekali sekala dia menjilat kepala batang aku..... ngilu pulak rasanya.

Choi bangun dan segera mengenakan pakaian dan aku pun pakai seluar untuk turun ke dewan. Dah 30 minit sesi tengahari berjalan. Masa nak keluar bilik, sempat dia cium aku, dan memang jelas bau air mani dalam mulut dia. Kami berjalan ke dewan, dan aku beri alasan nak ke toilet, supaya tidak nampak sangat kami berdua datang sekali.

Bila aku masuk dewan, Choi telah duduk sebelah kerusi aku......  alamak.... jangan ada yang suspect dah la. Bila aku duduk di kerusi, aku perasan di tengkuk Choi ada calitan air mani yang aku tembak sebelum sempat Choi masukkan batang aku ke dalam mulut dia. Sudah kering dan memutih..... Aku pun tulis atas notebook dia "you should go 2 bath, spot on your neck".  Dia tulis balik, 'its ok, let them know I won'.

Aku betul betul confused. Apa maksud dia?

1 comment:

  1. Cerita BEST.
    Khas untuk Yang dah Berumah Tangga
    http://bit.ly/SuamiTahanLama

    Terbaik Untuk Semua.

    ReplyDelete