Wednesday, July 11, 2012

Setelah 6 bulan tidak bersama - HP yang Setia

Last aku fuck HP dah 6 bulan lepas, kerana aku tiada peluang untuk ke bandar P dan dia juga kesibukan dengan kerja. Tahun lepas pun aku sempat jumpa dia 3 kali.  Tapi sekali jumpa, kami berhoneymoon 3 ke 4 hari la..... Sampai longgar lutut aku balon.  Biasanya, sampai je di tempat dia, mesti buka lubang satu round dulu. Tapi kali ni, aku dimaklumkan pada hari aku ke tempatnya dia tak dapat cuti.   Aku sampai pagi, dan terus ke tempatnya. Suprise, sebab dia kata last minute bos dia bagi cuti hari tu.

Sampai ke bilik je, dia kata nak mandi sebab berpeluh dek cuaca panas. Dia keluar bilik air dengan bertuala sahaja.  Aku pun apa lagi, terus baringkan dia dan terus romen dari atas sampai kebawah, yang memang dah telanjang bulat. Dia dah mula meracau dan punggung dah mula terangkat angkat.  Sambil tu aku londehkan seluar pendek aku. Aku dah tak tahan, terus je panjat naik dan suakan kepala batang aku ke lubang nikmat dia yang sudah banjir.

Bila aku tekan sikit je dia kata sakit, so pelahan lahanlah aku tolak. Bila dah masuk semua, aku relax sekejap, bagi dia selesa merasa batang aku dalam pussy dia. Sambil tu aku terus cium mulut, tengkuk dan telinga dia. Bila rasa kemutan dah bermula, aku start henjut gerak perlahan. Lepas tu semakin laju dan padat.  Aku dapat rasa pussy dia banjir beserta kemutan semakin kuat, petanda dia dah orgasm sekali.  So aku slow sekejap, main bahagian luar, tolak batang separuh je.

Aku nampak dah berbuih pussy dia. Perjuangan diteruskan dengan hentakan dalam. Batang aku godek godek dan pusing-pusing bahagian dalam pussy dia.  Dia punya mulut mula bising balik. Hentakan penuh bermula dengan rentak perlahan, sederhana dan laju. Aku tahu dia dah banjir sekali lagi.  Aku teruskan juga henjutan ganas.  Dia dah mula menjerit jerit.

Dengan penuh tenaga aku lepaskan air nikmat aku dengan das das kencang terpancut ke pangkal rahim HP.  Terdampar dengan pelukan HP erat, tercunggap cunggap menarik nafas. Matanya masih tertutup rapat, seolah oleh masih menikmati kesedapan pertarungan tadi.  Maklumlah dah 6 bulan tak dapat seks.

Bila aku cabut, ada kesan darah. Bila aku tanya kenapa ada darah, rupa rupanya dia baru habis period semalam.

Patutla dia tak suruh aku pakai baju hujan sebelum mula tadi.... rupa rupanya sesi memang selamat. Rugi je aku beli sekotak 'durex featherlite' sebelum ke sini semalam. Masa aku beli tu pun dah dok fikir macam mana nak tanggalkan condom semasa sesi sedang berjalan nanti. He he he akal, idea dan rancangan tu boleh simpan tepi, sebab dalam masa 3 hari lagi ladang ini selamat untuk dibajak....

Selepas sesi pertama, aku dan dia memakai short berbaring sambil berborak. Aku ingat nak sambung second round tgh hari tu, ada pulak saudara dia datang. Terpaksa lah aku bersendirian dalam bilik dan dia dibawah melayan tetamu tu.  Sambil tu sempat jugak dia ke bilik bawa air dan buahan. Lewat tgh hari baru mereka balik, dan aku dah kebuluran dengan memakan buah dan air je.

Aku ajak dia keluar makan di restaurant berdekatan dan shopping barang makanan. Petang tu dia masak makanan kegemaran aku...... Lepas mandi dan dinner awal (sebab aku nak bertarung dgn dia awal kononnya), ada lagi saudara dia datang. Macam tahu tahu pulak aku ada kat rumah dia. Sekali lagi aku terpaksa memerap dlm bilik dia. Tengok TV sambil mengetuk laptop aku sampai aku terlelap atas katil.

Aku dikejutkan dari tidur apabila lampu dipadamkan dan dia telah memakai baju tidur. Dia baring dengan berhati hati seolah oleh tidak mahu kejutkan aku dari tidur. Aku terus memeluk dia dan mencium pipi dan tengkuk dia. Aku letakkan tangan dia dibatang aku. Dia mula mainkan peranan meramas kepala dan batang aku.

Aku turun ke peha dan mula sesi pemanas dengan ciuman dan jilatan di peha dan pussy. Disampung dengan jolokan jari...... Dia dah mula merengek kesedapan..... air pussy nya dah mula melimpah keluar.... Aku boleh rasa pussy dia mengemut erat jari tangan ku dan aku tahu dia dah climax sekali.  Aku pun merangkak naik dan menusuk pussy HP yang sudah sedia menerima kehadiran batang aku yang dari tadi mengeras.

Rengetan HP semakin kencang dan kuat. Pernafasan seolah terhenti seketika diselangi jeritan kesedapan. Mata nya tertutup rapat. Tangannya membelai belakang aku yang rancak menekan badan ke badannya. Kepala batang ku mula menyentuh dinding rahim sensitifnya dan spot tu semakin ketara membesar. HP semakin tengelam dalam nikmat dan mulut nya semakin bising dengan suara kesedapan.  Aku tahu dia sudah climax kali ke dua.

Aku berhenti seketika. Dan menarik kaki HP ke tepi katil. Aku melipat kaki nya dan memasukkan batang aku hingga terus ke pangkal rahim.  Setelah berdayung gerak perlahan, aku lepaskan kaki nya ke lantai dan aku memantat dari belakang.  Dia macam tak selesa.  Aku kembali merobos pussy HP dari depan dengan lebih padat.  Paluan semakin laju dan padat.  Dia kembali merengek kesedapan dan aku dah tak boleh tahan....

Aku muntahkan air nikmat ku ke dalam pussy HP, hingga meleleh ke luar. Bila aku cabut, tompokan air jelas kelihatan di tepi katil.... puas....Kami tidur berpelukan hingga ke pagi, di mana satu lagi sesi perjuangan sebelum kami mandi bersama.

1 comment:

  1. Tumpang iklan.
    Khas untuk Yang dah Berumah Tangga

    Suami Tahan Lama

    Terbaik Untuk Semua.

    ReplyDelete