Wednesday, November 7, 2012

Dua dalam satu

Hujung minggu lepas aku ada program di bandar K.  Rancangan awal aku, Y akan bermalam dengan aku di Chalet di tepi pantai selama 2 hari di bandar tu.  Tetapi disebabkan M, dari bandar H juga kebetulan nak ke sana. Dua dua dah komited dan aku terpaksa tempah satu lagi bilik di Hotel G.

Sampai je di bandar K, aku check in di Hotel bersama M, pasangan jangka panjang aku.  Lepas tu aku bagi alasan ada kerja nak selesaikan dan pergi ke Chalet. Tapi jarak antara dua tempat dan aweks ni agak jauh. Elok je aku selesai checked in, si Y call, tersesat nak ke Chalet. Aku pun bagi la direction.

Tak sampai 10 minit, Y called cakap dah kat depan Chalet. Aku jemput dia masuk. Dia pakai blouse dan jeans. Terus je aku peluk dan cium dan buka seluar jeans dia. Ciuman ke peha dan celah kangkang sehingga ke underwear. Cubaan membuka underwear disekat.  Aku teruskan ciuman ke perut dan tengkuk.

Tanpa membuang masa, seluar dalam Y aku selak dan terus masukkan kepala batang aku ke dalam pussy Y yang dah basah. Sempatlah berbuih pussy Y sebelum aku minta dia tanggalkan panty dia. Aku rasa dia dah cum sekali.  Tapi bila dia bangun, sempat pulak dia ke bilik air. Bila dia keluar dari bilik air, dengan bra dan tuala, duduk atas kerusi, sedangkan aku masih terbaring dikatil menunggu untuk memuaskan nafsu.

Boleh dia tanya, "Nak sambung sekarang ke?".

Aku tarik tangan dia dalam usaha nak menyambung perjuangan yang belum selesai. Bila dia dah baring sebelah aku, towel aku buka dan terdedahlah pussy Y yang bersih dicukur. Tanpa menunggu kata ya dari Y, aku cakap nak sambung. Batang aku agak senang membolosi pussy Y dengan sekali tekan. Y nampak macam terkejut menerima tikaman ganas aku tu.

Aku mula dengan dayungan perlahan.  Tapi aku tahu aku tak boleh tahan lama. Kesedapan yang teramat dan air nikmat telah bertakung untuk meluncur keluar. Hentaman semakin laju dan padat. Berdecet decet bunyi perlanggaran nikmat kami. Y mengemut kuat bila aku cakap aku dah nak pancut. Aku tekan rapat dan melepaskan benih benih aku ke pangkal rahim Y. Aku terdampar diatas badan Y yang bernafas kencang. Aku biarkan saki baki mani aku memenuhi pussy Y, hingga batang aku semakin kendur.

No comments:

Post a Comment