Wednesday, January 23, 2013

Kawan Merokok

Nampaknya aku terpaksa menapak untuk membeli rokok di Mini Tesco, dalam dua blocks dari dewan. 'Hey, where are you goin'?', sapa V dimuka pintu.  'I m gonna get a pack', jawab aku ringkas sambil membetulkan jacket. 'You can have mine?', balas V sambil menghulurkan kotak rokoknya. Sebenarnya V duduk sebelah meja aku dalam dewan tadi, dan sempatlah aku membetulkan apa yang dia salah dengar semasa ceramah tadi. Jenuh dia berterima kasih.

Aku pun dengan sopan ambil sebatang rokok dan V menyalakan rokok aku. Kami pun boraklah apasal diri kami. Memang betul agakan aku, V ni dari California. Dia pun duduk sehotel dengan aku. Masa lunch break V duduk semeja dengan aku, dan kami sambung borak.  Aku agak dia ni dalam linkungan 28 - 29 tahun.  Habis sesi petang tu kami balik sekali.  Bilik hotel kami di tingkat paling atas. Kami bercadang nak keluar dinner bersama sambil jalan jalan ronda kota ni.

Tepat pukul 7 aku turun selepas mandi di bilik air umum. Hotel kami duduk ni agak cekai sikit, sebab dalam bilik takde bilik air, cuma ada sinki je. Maklumlah budget kurang, ditambah musim cuti ni hotel di kota ni agak mahal dan packed.  Lagipun hotel ni agak hampir dengan tempat conference, so jimat duit teksi. Sebenarnya boleh menapak je, cuma tak tahan cuaca.

V dah siap tunggu aku di lobby. Dia pakai long coat, muffler dan long boot, nampak mcm cowgirl la pulak. Aku hanya berjaket dan sneakers. Kami singgah makan kat restaurant makanan Lebanon. Boleh tahan sedap. Lepas makan kami ke tepi sungai yang famous di Kota ni. Banyaklah kami ambil gambar dan sempatlah bergambar bersama.  Mula mula tu bergambar tangan atas bahu, lepas tu peluk pinggang, last last tu bertemu muka dgn muka pulak. Aku dah rasa lain macam...... tak tahu pulak si V ni rasa apa.

Lepas tu kami ke sebuah cafe. Dia dah mula minum beer, tapi aku cakap aku tak minum liquor.  Dia faham dan dia kata dia rasa 'selamat' berkawan dengan aku. Lepas tu dia ajak aku menari. Dah lama betul aku tak buat kerja ni.  Tapi since dia bersungguh sungguh, aku layan je la. Masa slow dance tu sempat la rasa tetek dia atas dada aku. Batang aku memang dah keras bila bergesel tundun dia.

Dalam pukul 12 mlm kami ambil teksi dan balik ke hotel. Dia dah setengah high. V dengan selamba dia ikut aku masuk bilik sambil berpegangan tangan.  Aku sikit punya risau, kot kot peserta conference sehotel perasan.  Masuk bilik je, si V ni bukak jaket, boot dan terus baring atas katil aku. Aku serba salah. 'Dont worry, I won't rape you', pujuk V sambil menunjuk ke arah katil sebelah dia. Maknanya dia mengajak aku join dia atas katil la. 'I wanna brush my teeth first', pintas aku.  'You are a good man, I like you', kata V dengan nada serious.

Aku join V atas katil dan kami terus borak. Yang merisaukan aku ialah cara dia bercakap memang hampir bersentuh hidung kami. Sampailah ke bab seks. Dia kata dia hilang dara lambat sebab dia pemalu dan dia tak pernah bersama lelaki asia. Dia kata, orang cakap batang lelaki asia pendek dan kecik.  Tercabar betul rasa. Tapi aku cakap kami bersunat. 'Can I see yours?', pinta V. Batang aku sebenarnya dah keras dari tadi lagi.

Dia banguna dan dengan selamba dia membuka zip seluar aku. 'Oh! You already have a hard on!', V terkejut bila dia memegang batang aku yang masih di dalam seluar dalam. 'I was horny when we were dancing' jawab aku. Dia londehkan seluar aku dan mengurut urut batang aku yang masih berunderwear. Batang aku semakin keras. Aku pejam mata je bila seluar dalam aku dilondehkan, dan tangan V terus membelai batang aku.

Kucupan bibir V hinggap di kepala batang aku yang sudah mengeluarkan mazi. 'So clean dan hard', kata V sebelum mengulum batang aku. Terasa panas batang aku didalam mulut dia. Aku terus pejam mata menikmati kesedapan kuluman dia. Kuluman V berhenti seketika dan aku buka mata. V sudah tidak berbaju, hanya bra. Tapi seluar skirt panjang masih terpakai. Aku pun beranikan diri membuka bra dia. Dan dapatlah meramas tetek pitih merah yang dah terpampang depan mata. Puting dia kemerahan dan keras.

V membuka skirtnya dan nampaklah underwear merah yang sudah basah. Aku pun membaringkan V dan mula menjilat pussy dia yang sudah basah. V membantu aku melondehkan underwearnya. Bulu nipis dipotong rapi, takde bau pun. Rupanya V ni jenis bising. 'Oh yes... aahhhh, yesss... eemmm' keluar dari mulut dia setiap kali aku jilat dan jolok dengan lidah. Lepas tu aku jolok dengan jari sambil lidah menjilat biji kelentit dia. Lagi bising suara dia, 'Oh yesss... fuck me.... yes fuck me'. Tangan dia dah kat kepala aku dan punggung dia dah terangkat angkat kesedapan.

V bangunkan badan dia dan menarik keluar baju t lengan panjang aku. Aku rasa dia dah climax tadi sebab dia punya kemut semacam dan pussy dia dah banjir. Dia french kiss aku dan terus ke batang aku yang memang dah keras. V bangun dan membetulkan posisi untuk memasukkan batang aku ke dalam pussy dia. Sekali henjut je, batang aku hilang di dalam lubuk nikmat. Dia mula mengerakkan ke depan dan belakang.  Tangan aku meramas tetek yang dah kemerahan.

Suara V semakin kuat dan tunggangan semakin rancak. Tunggangan bertukar cara mencangkung. Terasa kepada batang aku menganas dalam pussy dia yang semakin banjir. Air mazi meleleh keluar dan berdecit decit bunyi hentakan V. Hentakan V semakin laju dan padat dengan suara V semakin lantang, 'yes... oh my god... fuck... yess...fuck...' V merebahkan diri dengan dengusan yang kuat, 'eeerrrrhhhhhhh'.

Aku membiarkan V menikmati climaxnya seketika. Lepas tu aku baringkan dia dan menyambung menhenjut secara slow motion. V terus melawan dan suara dia terus meracau. 'Fuck me..... yes... fuck me.... '. Pergerakan aku semakin laju dan dia dah mula mengangkat angkat punggung melawan tikaman batang melayu. Hentaman padat dan laju bila V dengan rela mengangkat kedua dua lututnya ke udara dan kakinya di punggung aku. ' Cum inside me... cum inside me.... yess... yess... fuck meee....' jerit V bila dia perasan aku memang dah nak tembak benih melayu ke dalam nya.

Aku lepaskan semua mani yang selama ni bertakung ke dalam rahim V dan rebah di dalam dakapan nya. Kami berkucupan sambil tercunggap cunggap bernafas selepas perjuangan tadi, sambil melepaskan saki baki air nikmat ke dalam pussy minah salleh ni.

Aku baring sebelah V dan kami terus berkucupan dan berpelukan. Terasa air meleleh keluar ke atas peha aku.  Kami berpelukan hingga tertidur.

Pagi tu kami terbangun agak lewat. So aku cakap nak mandi sebelum pergi ke conference. Sempat cium sebelum dia ke biliknya. Tengah mandi tu, tiba tiba V masuk ke bilik air dan join aku dalam shower room. Apa lagi... berpeluk cium lagi la masa tu. Sambil berdiri aku masukkan batang aku ke dalam pussy V. Dalam risau kalau orang lain masuk, sempatlah aku pancut untuk kedua kalinya.

Aku tak sempat breakfast di Hotel sebab lambat dan terus ambil teksi ke conference. Tak nampak kelibat V di Conference pagi tu.

'You left me.... how could you?', kata V semasa aku tengah makan tengahari. ' Sorry, I was late for my presentation', alasan aku. 'You have to make it up for me tonight', kata V sambil mengenyit mata. Lepas dinner di Conference tu, aku tai nampak pun bayang si V. So aku balik sorang. Sampai je di hotel, reception bagi sejambangan bunga, tertulis ' Thank you, V'. Mak ai.... V ni sudah terbalik. Sepatutnya auk yang bagi bunga.

Aku ketuk bilik V untuk ucap terima kasih, tapi tak berjawab. Aku ke bilik dan dibawah pintu ada nota, 'I am out for a while. See you later'. Aku pun pergi mandi dan rehat sambil menonton TV. Baru nak lelap, pintu diketuk.......

No comments:

Post a Comment