Monday, October 20, 2014

Janda Yang Curang

Aku berkawan dengan janda ni dah agak lama, lebih 2 tahun. Aku akui dah 'test drive' dia banyak kali. Pada awal dulu memang best sangat, maklumlah janda berpengalaman, pandai main, pandai jaga hati, pandai pujuk rayu. Nak dapat test drive dulu pun bukan senang. Mulanya bersms dan facebook berbulan-bulan. Jumpa pun hanya setakat makan-makan dan tengok wayang. Rupa paras boleh la tahan, solid! Tetek siaz buah betik......

Dia ni cikgu sekolah menengah. Suami dia meninggal barah otak dalam 2 tahun lepas. Kira muda la jugak dan aku tahu ramai yang cuba pujuk rayu samada bujang dan duda dan tak kurang yang dah beristeri. Kalau jumpa dia, sms dan call memanjang masuk. Memang kadang tu bengang jugak bila dia dok layan sms sedangkan sedang dating dengan aku.

Kejadian pertama masa aku ajak dia cuti di peranginan tepi pantai. Memang book bilik lain-lain, tapi malam tu aku masuk tidur bilik dia walaupun mulanya dia takut-takut. Tapi cubaan malam tu tak berhasil sebab dia tidur pakai seluar. Malam kedua pun tak dapat, kecuali tetek. Cuma aku dapat tangan dia je melancap aku sampai pancut.

Balik dari percutian tu kami semakin panas. Sms dan FB semakin hot. Bolek buat phone sex. Selang 2 bulan kami pergi bercuti bersama lagi. Tapi kali ni aku book satu bilik je, sebab dah tahu dia tak marah kami share bilik. Cuma tak tahu setakat mana aku dibenarkan teroka tubuh yang pejal dan mantap tu.

Sampai je di resort dah petang. Lepas check in, dia nak mandi. Dia siap bawa baju ke dalam bilik air. Harapan nak mandi bersama hancur berkecai. Malam tu kami dinner tepi pantai, kira romantik juga la. Aku bagi hadiah jam tangan. Dalam pukul 10 mlm kami balik ke bilik.  Ingatkan dia tukarlah pakai kain batik ke, senang sikit nak operasi. Rupanya dia pakai pejamas penuh - seluar panjang dan baju lengan panjang warna pink. Aku pakai seluar pendek (boxer) je la.

Harap malam ni dapat lah aku londehkan seluar dia tu. Bila baring bersama sambil tengok TV, aku mula operasi peluk cium. Siap cakap "dia dah mula dah" kat aku bila cubaan membuka baju berjaya. Dia membiarkan aku membuka baju dan bra walaupun pada mulanya mendapat halangan. Aku memang dah telanjang, dan tangan dia dah melekat kat batang aku yang dah keras. Cubaan melondeh seluar tak berjaya. "I puaskan dengan tangan je lah...." bila aku mengadu stim sangat, tak tahan. Satu malam cubaan membuka seluar dia tak berjaya. Aku pancut kat tetek dia selepas dia melancap dengan tetek dan tangak.

Kami tidur dalam pukul 1 pagi. Aku terkejut dalam pukul 4 pagi dan operasi melondeh seluar dia aku mula kembali. Mulanya dia mengepit peha, tapi akhirnya berjaya melondeh seluar panjang. Ciuman ke peha dan perut bermula, dan dia semakin stim. Serangan atas seluar dalam berjaya membasahkan pussy dia. Setelah dia lemas kesedapan ciuman dan lidah ke celah seluar dalam, aku merangkak naik mencium tetek dan mulut.

Perlahan-lahan aku selak seluar dalam dan meletakkan kepala batang aku pada lurah keramat dia. "Eeee....." terpacul dari mulut dia bila kepala batang aku mula memasuki pussy dia yang basah lecun. Ketat jugak pussy dia ni walaupun janda. Aku mula mendayung perlahan. "Pakai kondom la, I takut mengandung", bila aku henjut semakin laju. "Kata baru lepas period, takkan subur?". "Period I tak banyak minggu lepas, tiga hari je". Aku cabut dan pakai kondom yang memang aku dah standby. Dia dengan sukarela membuka seluar dalam dia yang dah basah bercampur lendir pussy dia.

Aku mula dayungan perlahan dan dia nampak lebih melawan tolakan aku. Tapi dia ni jenis senyap, badan je mengikut alunan henjutan aku. Aku perasan dia kesedapan bila henjutan padu agak lama, kedua tangan dia memegang bontot aku.  Boleh rasa dia mengemut kuat setiap kali aku tarik batang keluar masuk. "Emmmmmmm......heemmmmmmm" kedengaran dari mulut dia yang tertutup rapat.

Aku pusing belakang dan suruh dia menonggeng. Aku sempat keluarkan kondom dan mula doggie. Hentaman padu dan laju hingga berdecit decit bunyi kami bertarung. Aku dah tak tahan bila dengar dia 'eeemmmmmm...... heeemmmmm' sambil tangan dia mengenggam cadar. Aku lepaskan air naikmat aku ke dalam rahim dia sampai meleleh dan berbuih. Kami terdampar kepenatan.

Aku sambung tidur dengan dia telanjang bulat. Dalam pukul 6 dia bangun dan katanya nak keluar ke bandar sekejap, nak beli ubat. Rupanya dia perasan aku pancut dalam tanpa kondom. Maklumlah janda berpengalaman. Godaan nak satu round lagi pagi tu tak berjaya. Dia tak balik ke resort pagi tu sebab perlu ke sekolah katanya, sebab gurubesar panggil.  Lepas aku makan tengahari baru dia kembali ke resort dan memang sampai je terus aksi ganas pelbagai cara, tanpa kondom. Kami tidur tengahari dengan dia bertuala dan baju kemeja lengan panjang sahaja. Macam dah tahu aku nak henjut dia lagi lepas bangun tidur nanti.

Dalam pukul 4 aku henjut dia lagi. Buka tuala saja dah terdedah lurah nikmat. Memang longgar lutut aku selama 3 hari 2 malam tu. Makan pun main call room service je.

Tapi yang tak bestnya bila kita dah suka kat dia, tup tup dapat tahu dia curang. Rupanya dia ada simpan jantan lain untuk memuaskan nafsu masa aku tak jumpa dia. Aku boleh jumpa dia cuma sebulan atau 2 bulan sekali je. Maklumlah jarak jauh. Nasib baik la aku tak terperangkap dalam kes dia mengandung dulu, katanya anak aku. Kelam kabut aku cari tempat gugurkan kandungan anak dia.

Aku pun pelik, ngam 3 bulan lepas 'test drive' tu dia mengandung terus. Dia kata aku memang subur! Bangga sekejap tapi bila fikir balik, dia kata masa projek tu dia baru lepas period, takkan sangkut kot. Lagipun dia kata makan ubat lepas tu.

Rupanya dia memang dah lama kenal budak muda tu sebelum aku rapat dengan dia. Cuma aku tak sure samada budak tu dah tutuh dia ke tak. Dia mengaku berkawan dengan budak tu, tapi setakat kawan je. Tak lebih dari itu. Aku rasa dia tipu aku, sebab aku terbaca message antara mereka. Cakap terangsang, nak main, bayangkan main dengan dia, sayang bagai. Siap dia cakap malam ni tak nak, sebab lewat. Janda ni pun cakap sayang dan keciwa bila balak tu kawin dengan orang lain setelah dia serahkan segalanya. Lagipun budak tu dah kawin dengan dara lain masa aku rapat dengan dia. So mungkin budak tu dah kenyang tutuh janda ni.

Patut la burit dia ada bau busuk. Bau hancing bila burit dicemari mani semalam atau 2 ke 3 hari lalu. Rupa rupanya bukan aku sorang je yang menakung mani dalam burit dia. Mesti dia ni telan pil perancang tiap tiap hari ni. Dia selalu marah dan larang aku buat 'love bite' di tengkuk, rupanya takut mamat tu nampak bila bersama lepas tu. Aku perasan, kalau burit dia berbau busuk yang amat, dia tak bermaya dan kurang 'melawan' bila aku henjut dia - maknanya dia baru lepas kena henjut oleh orang lain.

Aku mulanya dah break je dengan dia, tapi bila teringat kesedapan dan kehebatan janda ni henjut aku bila dia main kat atas...... fuuu..... rugi beb. Dia memang pakar henjut kat atas, kemut kepala batang, kemut masa tarik batang dan goyang dalaman..... Teringat tu je batang aku boleh keras.....

1 comment:

  1. Cerita BEST.
    Khas untuk Yang dah Berumah Tangga

    Suami Tahan Lama

    Terbaik Untuk Semua.

    ReplyDelete