Tuesday, December 2, 2014

Ketiga Tak Pakai Getah

Minggu lepas Aku ke bandar TT selama 3 hari 2 malam kerana tugas. Pada mula nya aku nak singgah je di rumah MM sebelum ke hotel HV yang aku dah booked. Tapi disebabkan dia offer bilik tetamu, aku canceled booking tu. MM ni kawan perempuan aku masa bekerja dengan agensi U. Kami pernah serious dalam 2 tahun jugak, sampai tahap rancang nak kawin. Tapi perangai buruk aku zaman dulu dulu, cepat boring bila dah dapat celak kangkang. MM ni memang budak baik sangat. Masa aku dapat dia dulu masih dara. Aku ingat dia dah ada boyfriend baru, rupanya masih solo sejak kami berpisah. Nampaknya dia dah selesa sekarang, ada rumah, kereta, motor, kelengkapan rumah pun lengkap dan mewah. Bilik tetamu pun lengkap dengan aircon, TV, katil besar, bilik air dengan water heater! Sebab dia kata famili dia dari kampung selalu datang. Mungkin ini sebabnya dia beriya ajak aku singgah rumah dia.

Dia siap bawakan beg pakaian aku ke bilik tetamu bila aku setuju stay kat rumah dia. Tapi yang tak bestnya dia kena pergi function malam tu, dan mungkin balik lambat. Dia offer nak masak untuk aku sebelum dia pergi. Aku cakap tak payah sebab aku cakap nak keluar lepas dia pergi nanti. Dia siap bagi kunci spare. Aku tengok dia punya dressing nak pergi function tu memang mengancam habis. Walaupun baju sopan, blouse dan skirt, tapi dengan makeup, baju yang sendat, tak sabar rasanya nak goda dia malam ni. Tu pun kalau dia benarkan dan nasib ada rezeki. Lepas dia pergi, aku mandi dan pakai seluar pendek. Perut mula berbunyi, hajat nak keluar terbantut sebab hujan. Tak tahu pulak kat mana dia simpan kunci motor kapcai pink merah dia tu.  Aku makan cornflakes dengan susu je lah.

Dalam pukul sepuluh aku perasan dia balik, tapi tak naik ke bilik aku. Ada bunyi macam dia mengemas kat bawah. Dalam setengah jam dia ketuk bilik aku, ajak aku turun makan, dia dah masak. Demi jaga hati, dan nak goda, aku turun la makan. Sedap pulak masakan dia atau aku mungkin lapar kot. Dia masih berpakaian tadi, menampakkan sebahagian dada yang aku curi curi pandang. Dia tak makan sebab dah kenyang. Dari dulu aku ingat dia memang pandai masak. Walaupun simple, tak sedap.

Lepas makan dia naik ke atas nak mandi. Aku pun naik ke atas, ingat nak ke bilik dia. "No no no... you stay in your room", sambil menutup pintu sambil tersenyum. Dengan keciwanya aku masuk bilik setelah dia mengunci pintu biliknya. Pintu bilik aku tak tutup dengan harapan dia akan menjenguk aku selepas dia mandi nanti.  Dalam 15 minit, sangkaan aku tepat, dia masuk ke bilik aku dengan baju tidur berwarna merah gelap, sopan.  Takde unsur unsur nak mengoda aku. Tipis harapan untuk dapat merasa badan mantap, yang mungkin dah tak diterokai sejak sekian lama.

Kami mula borak, sambil aku jalankan usaha mengoda. Dia kata dah tawar hati nak bercinta sejak dia ditinggalkan. Dia sibuk besarkan dan sekolahkan adik adik. Sambil tu tangan aku dah mula bergerak ke kepalanya sambil mengusap rambutnya yang ikal mayang. Aku cium pipi tetapi dia melarikan muka. Ciuman tengkok dan telinga secara paksa berjaya meredakan tolakannya. Aku terus memeluk dan terus mencium dahi sampai ke dada. Dia tak pakai bra rupanya. Ciuman ke tetek menambahkan ghairah MM, dia dah mula pejam mata dan pernafasan semakin laju. Namun ciuman mulut tidak berjaya. Aku teruskan usaha merebahkan badan MM dan memindih MM sambil ciuman tanpa henti dari tengkok ke dada.

Badan aku berjaya membuka kangkang MM, dan ciuman tetek diteruskan. Sambil tu seluar pendek aku telah selamat ditolak ke kaki. Rabaan ke pussy MM, ternyata memberi kesan positif. Dia tak pakai seluar dalam! Aku terus cium sambil tangan bermain di pussy yang basah. MM dah tenggelam dalam lautan nafsu. Aku nampak air jernih semakin banyak berkumpul. Rabaan dan ciuman aku teruskan hingga badan MM mula melawan gerakan tangan aku.

Aku mula meletakkan batang aku ke lubang nikmat MM.  Walaupun basah melecun, agak sukar untuk memasukki lubang sempit MM. Kepala batang aku terpaksa bersabar untuk melepasi ruang berlendir ni. Akhirnya aku berjaya memasukkan batang aku selepas beberapa kali tujahan dan MM nampak sakit. Dia mula menolak badan aku. Aku hentikan tujahan dan membiarkan batang aku berada didalam pussy MM. Selepas dia reda dan aku mula rasa kemutan kecil, pergerakan perlahan sorong tarik aku mula lagi.  Bila dah agak selesa, dan dia mula menampakkkan kesedapan, lagi sekali MM menolak dan memberhentikan aku.

Kali ni dia minta aku pakai kondom! Takut mengandung, tengah subur..... katanya.

Lepas pakai komdom, MM mula melawan tujahan aku dan dia betul betul menikmati kehadiran batang aku dalam rongga nikmatnya. Air pussy MM meleleh dan hentakan semakin laju dan padat. MM melawan setiap tujahan aku dengan mengangkatkan punggung dan suara stimnya. Aku tahu MM dah klimaks sekali. Aku berhenti seketika dan memusing badan nya. Dia menonggeng dan aku mula menghentam dari belakang. Kesedapan bertambah dan aku nampak MM semakin bernafsu. Melawan tolakan batang aku dengan gerakan punggung ke arah aku. Tangan MM mencengkam erat bantal di katil.

Aku sudah tidak tahan, hentam laju dan padat mengakhiri perlawanan pembukaan kami setelah sekian lama tak bersama. Aku melepaskan air nikmat kedalam tubuh MM dan merasa nikmat yang amat hebat. Tapi belum sempat memuntahkan semua saki baki benih aku, MM merebahkan badan dan tercabutlah batang aku dari pussy nya, kerana ketukan dipintu bilik.  MM segera mengelap pussynya dan tilam yang basah. Sekotak tisu diambil dan dia terus keluar.

Rupanya kondom yang aku pakai terkoyak ! Tapi MM mumgkin tak perasan sebab dia dah ke pintu, menerima tetamu. Anak sedaranya baru sampai dari kampung, menumpang bermalam. Malam tu aku masuk ke biliknya, tetapi tidak dibenarkan tidur bersamanya sebab takut anak sedaranya masuk bilik. Katanya kalau malam panas, anak sedaranya akan naik ke bilik tetamu sebab ada aircon, so dia suruh kunci pintu. So mungkin dia akan tidur bersama MM. Dia dah beritahu bilik tetamu atas ada 'kawan' tumpang.   Malam tu aku tidur lena, sebab keletihan. Namum hajat hati nak satu round lagi.

Pagi tu aku terbangun awal, dan batang aku dah mencanak mengingatkan kesedapan semalam bersama MM, pussynya sendat, berair, panas! Aku beranikan diri dan membuka pintu bilik MM dan dalam kesamaran cahaya, aku nampak MM tidur berseorangan. Peluang.....! Pintu segera aku kunci dari dalam dan baring sebelah MM yang masih nyenyak. Tapi sekali cium kat pipi je terus tersedar dengan senyuman. Godaan sekejap saja dan berjaya memasukkan batang aku yang sedia keras dan sekali lagi MM minta aku pakai kondom, setelah dia perasan henjutan aku semakin laju dan padat.

Dengan selamba (telanjang bulat dengan batang mencanak), aku berlari ke bilik dan dapatkan kondom. Kali ni perjuangan kami agak lama, sebab kena kontrol pergerakan. Tak boleh terlebih bunyi, takut didengar anak sedara yang menumpang dibilik bawah. Rupanya permainan lama macam ni memang memberi kenikmatan yang hebat pada MM. Sampaikan mengelupur badannya dan masa aku lepaskan nikmat seks, terasa getaran dalam pussy MM. Terasa cengkaman tangan MM dibelakang aku semasa dia kenikmatan. Kali ni aku biarkan batang dan kondom keluar sendiri perlahan lahan dan MM menanggalkan kondom dari batang dan mengelap batang aku bersih.

Kami terlelap hingga siang, dan terkejut bila pintu bilik MM diketuk lagi. MM menyuruh anak sedaranya tunggu dibawah sambil kami memakai pakaian. Aku kembali ke bilik dan MM melayan anak sedaranya breakfast dibawah. Lepas tu MM naik ke bilik aku setelah anak sedaranya keluar. Aku diberitahu malam nanti bapa saudaranya akan sampai. So aku kena keluar dan tidur di hotel malam nanti. Selepas mandi, breakfast, dan packing beg aku, kami lepak kat bilik dia.

Tengahari tu MM masak special kegemaran aku. Ikan talapia merah bakar dengan asam limau. Boleh dia tanya samada nak tunggu sedara mara dia sampai atau nak keluar sebelum....... Aku cakap nak kena hantar aku sebelum mereka sampai la. Tapi sebelum tu ada ada satu lagi hajat belum tertunai aku cakap kat MM. MM macam tertanya tanya. Lepas makan, MM naik ke atas nak tukar pakaian dan aku suruh aku tunggu sekejap. Aku ikut naik selepas 2 minit MM masuk bilik.

Elok je aku masuk, MM hanya berseluar dalam, tanpa bra. Terus aku peluk dan cium dia sambil berdiri dari belakang. Yang bestnya, MM seolah menanti kehadiran aku. Terus membiarkan pelukan dan ciuman dan ramasan tangan aku. Baju ditangannya dilepaskan dan badannya seolah terkulai. Aku bawa badan MM ke katil dengan godaan ciuman dan jilatan dari tengkok, dada, tetek dan terus ke kangkang. Sambil tu seluar dan baju aku baju aku segera aku tanggalkan.

Aku segera memasukkan batang aku untuk pertarungan kali ketiga. Kali ini MM tidak memberhentikan atau meminta aku memakai kondom walaupun aku bersedia. Aku pancutkan sisa sisa benih melayu aku kedalam badan MM setelah pelbagai cara kami buat. Dari aku kat atas, MM menonggeng, MM kat atas dan last sekali MM ditepi katil dengan tusukan dalam menyentuh pangkal rahimnya semasa aku meledakkan tembakan air nikmatku. Lama aku rendam batang aku dalam rahim MM, hingga aku perasan jam dah hampir pukul 2. Kami segera berpakaian dan MM menghantar aku ke hotel HV.

Aku minta MM datang ke hotel aku malam tu, tapi rupa tak kesampaian, sebab sibuk dengan sedara maranya. Dia kata, sebahagian dari aku dah ditinggalkan dalam tubuh dia tengahari tadi....... so dah sampai hajat tu kan...? Faham pulak dia hajat aku nak fuck dia tanpa kondom......


No comments:

Post a Comment