Friday, December 12, 2014

Tak Sangka Jadi Begitu

Aku dan Y ditugaskan untuk project di luar negara selama 3 ke 6 bulan. Y jadi assistant aku untuk projek ni. Y ni memang ayu, baru grad tapi mempunyai bakat dan potensi. Cekap buat kerja dan bersungguh. Bahasa Inggeris dia pun ok. Aku memang senang bekerja dengan Y, cuma dia ni budak baik, so agak rumit bila pergaulan di luar negara nanti agak terbatas. Projek luar negara sebelum ni aku dibantu oleh AR yang tak pakai tudung, lincah dan senang dibawa ke sana sini. Tapi Y ni bertudung, kulit putih gebu, sopan, tak pernah bersalam dengan lelaki termasuk aku. Yang paling menakutkan, Mak dia datang masa hantar ke airport dan Mak dia suruh aku jaga anak dia baik baik. InsyaAllah je lah aku jawab.

Kami check in kat Hotel bilk bersebelahan dengan pintu antara bilik aku dengan Y. Dia tak biasa ke luar negara lama lama macam ni. So dia minta tunjuk ajar dari aku. Aku cakap kalau perlu apa apa, ketuk je pintu. Malam pertama aku ajak dia keluar makan, dia tak nak sebab dah banyak bawa makanan dari Malaysia, so aku cakap dalam pukul 9 malam kita bincang pasal mesyuarat esok. Tepat pukul 9 Y turun ke lobi dan kami berbincang dan merancang dalam keadaan agak formal.

Hari hari berikutnya Y mengikuti aku ke mesyuarat, lawatan tapak, function dan sebagainya. Cuma aku dapat rasakan Y semakin rapat dengan aku dan kalau sebelum ni tak pernah tersentuh kulit, selepas sebulan, bukan setakat sentuh kulit, dia dah berani merapatkan tubuh pada tubuh aku masa berdiskusi dan menyiapkan kerja. Sampaikan pipi muka dia boleh menyentuh pipi muka aku, mungkin secara tak sengaja. Sampai satu tahap, dia boleh rehatkan lengan dia atas peha aku masa ambil dokumen bawah meja!

Kami pun dah selalu keluar makan bersama, tengok wayang bersama, macam pasangan kekasih, walaupun kami masih kekalkan hubungan ketua dan penolong. Pintu antara bilik kami dah sentiasa terbuka, kecuali semasa nak menyalin pakaian je. Ada satu ketika tu, aku masih bertuala selepas mandi, Y dah masuk bilik. Dia kata nak cepat, sebab dokumen nak siapkan untuk mesyuarat pagi tu. Dia hanya pakai tuala tutup kepala dan memakai kain batik sahaja. Nampaklah lengan nya yang putih bersih, tengkok, dada dan betis yang gebu.

Aku tahu dia ada pakwe di Malaysia, dan aku kenal boyfriend dia memang orang alim. Tak macam aku, nampak je baik, tapi entah berapa banyak tempat massage aku masuk.  Cuma aku tak minum je. Kalau lah boyfriend dia tahu Y ni dah sampai tahap macam ni dengan aku, confirm gaduh sakan. Tapi kami tak pernah cakap pasal boyfriend dia. Kalau sebelum ni discussion dengan dia di lobi, sekarang kat bilik aku tiap tiap malam. Bilik tidur aku dah jadi office kedua dia.

Pada bulan ketiga kami sangat sangat rapat, hinggakan kalau pergi function, party atau keramaian, dia akan pegang lengan aku, macam pasangan dah kawin. Hinggakan counterpart aku tanya samada aku dah kawin dengan Y. Aku gelak je la sambil kata SPA - 'Special Personal Assistant'.  Bila aku dah stim sangat, aku keluar lah pergi massage. Bulan ketiga tu menampakkan Y cemburu bila aku keluar tanpa dia dan Y macam merajuk bila aku keluar malam.

Malam terakhir kami di sana, project partners bawa kami makan special local restaurant. Memang sedap makanan dan layanan. Y pun begitu berselera dan gembira. Kami 'dipaksa' menari tarian tradisi mereka sebagai pasangan, dan kononnya kami dikawinkan oleh ketua puak mereka dan menjadi sebahagian dari puak mereka. Kami 'terpaksa' minum dan isap paip tradisi mereka sebagai penutup.

Kami balik lewat malam dan dalam kepenatan Y menyandarkan badan dan kepala pada tubuh aku. Sampai di bilik Y cakap dia pening dan nak muntah. So aku bawa dia ke bilik air. Dia kata dia pening sangat, aku bagi Panadol dan baringkan dia di katil. Aku tanya dak ke klinik ke, dia cakap tak payah sebab mungkin period dia nak datang kot, sebab tu rasa lain macam. Aku pun dah rasa lain macam, pening mula datang dan aku terasa badan ringan semacam. Rasa nak muntah pun ada jugak. Aku cepat cepat ke bilik dan membasuh muka dan kepala.

Aku tukar baju dan seluar dan pakai robe. Baru je baring, Y panggil aku katanya dia nak muntah lagi. Dalam keadaan pening yang amat, aku ke bilik Y, yang hanya berkain batik. Aku serba salah. Aku papah Y ke bilik air, tapi tak muntah pun. Bawa balik ke katil dan Y minta aku temankan dia takut dia nak muntah lagi. Aku baringkan Y dan aku rebahkan badan sebelah Y sambil memicit kepalanya. Aku sebenarnya juga teramat pening dan aku cuba lawan keadaan aku yang semakin kurang kawalan diri.

Aku rebah sebelah Y dan memeluk Y yang aku nampak macam samar samar. Nafsu aku bergelora bila nampak peha Y terselak menampakkan pussy yang tidak berseluar dalam. Aku naik atas Y dan mula mencium dan memasukkan batang aku ke dalam pussy Y yang masih dara. Aku henjut Y yang pada mulanya macam sakit dan mengacip bibirnya. Henjutan aku agak lama dan Y terus saja memejam mata hingga aku memancutkan air mani aku buat pertama kalinya dalam tubuh suci Y. Setelah pancut aku rebah dan tidur sebelah Y dan Y memeluk aku. Kami tertidur dengan lena.

Aku terkejut bila aku perasan badan Y bergerak gerak dan kedengaran Y menangis. Baru aku sedar sepenuhnya, malam tadi aku dah meniduri Y secara 'paksa'. Dan mungkin aku telah mengambil dara Y yang dijaga begitu tegas. Aku nampak tompok tompok darah diatas cadar tilam. Aduhhh..... macam mana boleh jadi begini, aku diamanahkan menjaga Y, aku yang merosakkan dia.  Aku minta maaf dari Y dan aku cakap tak tahu apa aku buat malam tadi. Terpulang kepada Y samada nak laporkan kepada HR dan polis.  Aku cakap aku sedia terima apa saja akibat yang telah aku lakukan terhadap dia.

Pagi tu Y tak turun breakfast. Penerbangan kami tengahari, dan masa aku balik ke bilik untuk berkemas, Y masih berkurung dalam biliknya. Terpaksa call pakai phone, mengingatkan dia flight dan bersiap untuk ke airport. Y hanya cakap eemm... ya...eemmm yaaaa... Haduiiiii.... masalah besar ni. Silap haribulan aku boleh masuk penjara. Habis lah masa depan aku hancurrrrr..... menyesal gila....tak tahu nak buat apa dah, berserah je la.

Dari hotel, check in, dalam flight sampai ke KL, Y tak bercakap sepatah pun pada aku. Walaupun aku berulang kali minta maaf, dan sanggup terima apa saja tindakan Y. Aku tunggu hingga Y naik teksi balik barulah aku balik ke rumah.  Malam tu aku tak boleh tidur, seolah aku rasakan bila bila masa je polis akan datang ketuk pintu rumah aku dan heret aku ke balai. Pagi esoknya lagi aku gelisah nak ke pejabat, takut polis datang kat pejabat, lagi malu. Aku call office minta cuti konon sebab kurang sihat. HR cakap Y pun cuti sakit. Anggap aku, sah dia ke balai buat lapuran ni. Sekejap lagi polis atau keluarga Y akan muncul di rumah aku.

Dua malam aku tak lena tidur. Esoknya aku kuatkan diri untuk ke pejabat dengan perasaan yang keliru dan berkecamuk. Mungkin hari ini hari terakhir aku di syarikat ni. Pukul 10 CEO panggil dan aku nampak Y dan ada dalam bilik bos. Habis la aku hari ni. Y bangun dan keluar bilik bos tanpa memandang muka aku. "Bos, this is my resignation letter", sambil mengulurkan surat yang dah sedia aku print sekejap tadi - 24 jam notis dan bayaran 3 bulan gaji.

"Why the hell you are resigning? If you don't want to go for overseas posting, just let me know. You are the best to do this kind of startup job, thats why I keep sending you out there. Y said you are very professional and she learned a lot from you. She is very happy working with you and you are a very good to her. I cannot accept your resignation. If you got a better offer from somewhere, I'll counter offer." kata bos sambil mengoyak surat perletakan jawatan aku. "Take your cheque and comeback with full report within a week." sambung bos aku. "Okey la boss! Can I have a raise?" sambil bangun dan keluar dari biliknya.

Aku terkedu.... tak tahu nak cakap apa lagi dah.  Aku ingat Y dah cerita apa yang berlaku semasa di sana, rupanya meleset sangkaan aku selama ni. Aku jengok ke meja Y, tapi dia takde di situ. Aku masuk bilik dan mula mengetuk komputer menyediakan lapuran mengenai misi projek tersebut. Fail projek dah kemas Y sediakan dan terletak atas meja aku. Tengahari tu kami ada birthday party staff bulan Nov. Aku nampak Y macam okey je. Cuma dia seolah menjauhkan diri dari aku. Dia masih ceria berborak dan gelak dengan staff lain. Kelegaan perasaan mula sedikit demi sedikit kembali. Namum aku kena bersemuka dengan Y dan dapatkan penjelasan dari dia.

Petang tu aku nampak Y dan L (boyfriend Y) di cafe. Habis lah aku kali ni kena serang dengan boyfriend Y pulak malam ni dengan family dia sangka ku. Malam tu aku sekali lagi tak tidur dengan lena. Esoknya aku apply cuti tambahan cuti hujung minggu. "Eh... you nak cuti bersama Y lagi ke?", kata HR, kebetulan Y pun minta cuti. Aku cakap nak balik kampung. Aku dengar cerita Y dan putus dengan L. Aduhhh.... jangan lah sebab aku lagi.

Petang tu sebelum balik aku call Y minta nak jumpa dengan dia.  Y masuk bilik dan kali ni dia dah boleh memandang wajah aku. Aku mula dengan minta maaf lagi. Y cakap dia dah maafkan dan mungkin dia pun bersalah kerana mengikut hawa nafsu. Tak jaga batasan lelaki perempuan. Mungkin ini balasan buat dia. Dia cakap aku lah bos paling baik dan dia nak kekal macam tu. Eikkkk..... pelik! Aku dah ragut dara dia, dia boleh cakap macam tu pulak. Cuma dia cakap, kalau dia mengandung, aku mesti nikah dengan dia. Aku setuju je la, walaupun hati aku tak berapa rela. Seingat aku dia kata dia dah nak period malam tu. Harap tak mengandung la si Y ni.

Selepas sebulan, aku kena pergi balik memantau projek selama 3 bulan lagi. Aku lega sebab aku pergi sorang je, so boleh la aku usha awek kat company sana tu yang dah lama aku berkenan. Comel, cakap orang putih macam style British sikit. Seminggu selepas tu aku dapat berita Y akan ke sini untuk bantu aku. Alamak, leceh ni. Dah la hubungan kami tak berapa elok. Melepas la peluang nak goda LD! Nanti Y report perangai aku....

Aku lega yang teramat sangat semasa Y sampai dia macam okey, senyum. Maknanya kami dah berdamai. Perdamaian kami tak lama, sebab dua hari setelah sampai, aku dan Y bermasam muka sebab dia perasan aku agak mesra dengan LD. Masa di pejabat, Y dengan aku macam tak ada apa apa, tapi malam tu Y masuk ke bilik aku dan tanya pasal aku dengan LD. Aku cakap la dia banyak tolong buat paper semasa dia belum sampai.

Malam tu Y menangis. Aku pujuk la dan akhirnya kami terlanjur lagi. Lepas tu, tiap tiap malam kami tidur bersama.

Pernah kami berbincang pasal nikah, tapi Y dah bertunang dengan L. Dia takut L akan tahu dia tak dara lagi masa malam pertama nanti. Tengah tahun depan dia akan berkahwin. Siap aku boleh ajar Y masa L masukkan batang tu, buat la seolah oleh sakit sangat sebab pecah dara. Siap ajar, timing biar betul masa period hari pertama baru 'benarkan' L menyentuh dia.  Tak sangka jadi begitu!

No comments:

Post a Comment