Wednesday, December 17, 2014

Pengalaman di Manila

Baru baru ni aku ke Manila untuk menghadiri konferen selama 4 hari. Punya la jem jalan dari airport ke Hotel. Pemandu teksi tu punya la peramah, siap cakap rupa aku macam sedara dia. Dah la tu offer nak bawa berjalan, perempuan 'masage' dan sebagainya. Siap tunjuk gambar lagi, ada student, pelayan restoran, artis dan model pun ada. Bila sampai hotel, dia bagi busines kad.

Disebabkan penat setelah perjalanan dari KL, aku pun call lah Jose si pemandu teksi tadi untuk masage, tapi aku cakap nak yang masage yang betul betul bagus, bukan seks. Dalam masa 15 minit pintu bilik aku diketuk.  Memang perempuan lingkungan 30an lengkap berseluar dan baju. Sangka aku okey lah kot, sebab tak nampak macam pelacur pun. Harga dah runding dengan Jose untuk dua jam.

Nama dia Linda. Tiba tiba dia bukak seluar dan baju, pakai towel je. Dia terus ajak aku mandi. Aku menang dah bertuala pun. So aku ikut je ke bilik air. Dia mula isikan bath tub dengan air dan wangian buih. Aku serba salah bila dia suruh aku masuk dalam tub, sebab masih bertuala dan berseluar dalam. Aku buka towel tapi masuk dlm tub dgn seluar dalam, Linda gelak. "Encik tak biasa masage ke?Jangan risau, saya takkan rogol Mr." Sambil mengarahkan aku londehkan seluar dalam. Air yang hanya menenggelamkan tahap buku lali, menampakkan batang aku yang dah keras.... "Ooooo patutlah pakai seluar dalam" sambil tergelak kecil.

Linda mula menyampu kepala aku dan kemudian tengkok dan badan aku. Best la Linda ni. Air semakin penuh dan Linda tutup paip bila air dah menenggelam betis aku, tapi batang yang keras masih kelihatan. Linda terus menyabun dari kaki pulak. Aku dah risau tadi bila Linda menyabun sampai kat perut dan ingatkan terus ke kangkang! Semakin rancak si Linda ni menyabun sampai ke peha dan celah kangkang, tapi batang aku tak disentuh, cuma terlanggar je sekali sekala. Aku lega.

Dia suruh aku meniarap dan kepala aku atas tepi tub.  Linda dah masuk dalam tab dari hujung kaki aku, dan mula menyabun kaki, punggung dan belakang. Yang paling aku terkejut, bila dia duduk atas punggung aku, aku tak rasa pun seluar dalam dia! Adoiiii... batang aku semakin keras membayangkan keadaan dia atas aku tanpa seurat benang. Sekarang Linda dah tukar style, dari menyabun pakai tangan dengan pakai punggung dan tangan. Mengelunsur dengan buih sabun atas belakang aku..... fuuuuhhhh best gila.

Masa dia suruh pusing terlentang balik, jelas Linda dah tak pakai apa apa. Sekarang Linda menyabun dengan mengelunsur badan dia termasuk tetek dia. Menyabun menggunakan tetek dari dada, perut, dan...... batang aku! Nikmatnya tak terkata...... Sesekali tu batang aku tersangkut kat celah kangkang Linda masa dia menyabun bahagian dada aku. Saja dia berhenti kat situ seolah nak suruh aku jolok masuk ke. Masa dia pusing dan sabun betis, nampaklah pussy Linda yang basah bersabun dan sekali lagi batang aku tersangkut kat pussy dia. Memang mengoda betul.

Aku cuba angkat punggung masa pussy dia betul betul atas batang aku yang keras tu, tapi Linda cepat cepat angkat dan bagi isyarat 'tak boleh masuk'. Air dalam tub dikeringkan dan Linda bilas badan dia dan badan aku. Setelah mengeringkan badan dengan tuala, kami beralih ke katil dengan bertuala.

Mula lah sesi mengurut dari kaki sampai peha, kepala sampai dada. Kemudian aku meniarap dan diurut dari kaki, tangan dan badan. Aku terlentang balik untuk sesi urut kepala.... best.... aku hampir tertidur....

Tiba tiba kepala batang aku dicium! Linda dah mula mengulum dan melancap batang aku. Sedapnya tak terkira. Linda ni macam tahu je aku dah nak pancut, bila dia mula melancap dengan laju dan aku memancutkan mani sampai basah mula dan tengkuk dia. "Oh banyaknya ... ha ha ha, lama tak pakai ke?" kata Linda sambil mengurut keluar sisa mani aku yang keluar dari batang aku.

Dia ambil losyen wangi dan menyapu batang dan kangkang aku yang melimpah dengan mani, dan dia pun menyapu pada muka dan badan dia. Lepas tu dia mengelap sisa mani dari badan kami. Siap pesan kalau nak servis lagi best, call dia lain kali, setelah aku bagi tip sebelum dia keluar bilik.

Malam kedua tu lagi hebat, sebab dia bawa kawan......






1 comment:

  1. Cerita BEST.
    Khas untuk Yang dah Berumah Tangga

    Suami Tahan Lama

    Terbaik Untuk Semua.

    ReplyDelete