Monday, January 5, 2015

Pengalaman Dengan Cikgu

Dia ni seorang guru di sebuah sekolah menengah, bercuti ke Kuala Lumpur. Sebagai kawan lama, aku berjumpalah dengan dia pada petang tu. Lagipun hotel dia menginap tak jauh dari tempat aku. Malam tu aku ke bilik Cikgu J untuk mengurut kakinya yang sakit. Dia pakai kain sarong dan berbaju t. Aku mula mengurut dari kaki hingga ke peha. Aku memang pakai seluar pendek dan berbaju t je sebab nak mengurut la katakan. Bila aku duduk atas katil, kedua dua kaki cikgu merangkul badan aku, dan aku perasan Cikgu tak pakai seluar dalam. Selesai kedua dua belah peha, aku menghadap ke depan untuk mengurut perut dia pulak. Masa ni la Cikgu menyelak seluar aku dan keluarlah batang aku yang memang dah keras. Cikgu meletakkan batang aku pada burit dia yang memang dah berlendir. Sekali dia belit belakang aku, masuklah batang aku ke dalam burit dia.

Dia terus memberi tangan dia untuk aku terus urut, sambil batang aku semakin dalam masuk kedalam rahim dia. Aku boleh rasa kemutan dalam burit Cikgu semasa aku mengurut kedua belah tapak tangan dia. Aku sebenarnya dah tak tahan nak henjut dia, tapi dia tak bagi. So aku teruskan mengurut lengan dan bahu dia.

Lepas tu dia suruh aku melutut tepi katil. Dia menonggeng depan aku dan memasukkan batang aku sekali lagi. Bila masuk ke aku cuba nak sorong tarik, tapi dia tak bagi. Cuma boleh rendam dalam burit dia je. Cikgu suruh aku urut belakang dan tengkok dia sambil batang aku terbenam dalam burit dia yang semakin basah. Kemutan semakin kuat aku rasa dan memang nak je aku redah laju laju. Sekali sekala aku cuba juga sorong tarik sebab tak tahan, tapi tangan dia akan memegang punggung aku untuk tidak meneruskan pergerakan. Aku nampak air dari burit cikgu dah meleleh.

Sekali lagi dia bangun dan suruh aku duduk bersandar atas katil. Cikgu membuka baju dan bra. Dia duduk atas peha aku dan terus memasukkan batang aku yang dah basah. Dia suruh aku urut dada dan bahu pulak. Aku ikut je la dan sekali sekala aku cuba gerakkan punggung untuk masukkan lebih dalam. Aku cakap aku dah tak tahan. Dia suruh aku hisap kedua dua puting dia.

Cikgu mula pergerakan turun naik dan aku boleh rasa air mula meleleh pada batang dan turun ke peha aku.  Dalam 5 minit cikgu berhenti dan mencabut batang aku. Cepat cepat dia tadah dengan tuala. Burit cikgu yang temban mencurahkan air jernih atas peha aku. "AArrrggghhh  aarrggghhhh aaarrrgghhhh" keluar dari mulut dia. Basah lenjun peha aku. Cikgu lap peha dan batang aku.

Lepas tu dia baring dan aku naik atas. Baru lah aku dapat henjut dengan selesa. Cikgu sekali lagi bergetar dan melimpahkan air jernih sambil "aaarrrggghhh aaarrggghhh aaarrrggghhh" keluar dari mulut dia. Tapi aku tak tahan lama, dalam 5 minit aku pun pancut dalam rahim cikgu. Masa tu juga Cikgu sekali lagi bergetar dan mengeluarkan air dengan banyaknya.

Bila aku cabut, aku nampak katil basah dengan banyakkan. Cikgu cakap dia segan sebab banyak air. Sebab tu dia minta main slow n steady, sebab dia banyak air. Dia takut aku tak nak sambung bila dah basah. Pertama kali aku main dengan cikgu yang tembam banyak air.

1 comment:

  1. Tumpang iklan.
    Khas untuk Yang dah Berumah Tangga
    http://bit.ly/SuamiTahanLama

    Terbaik Untuk Semua.

    ReplyDelete