Thursday, January 15, 2015

Pengalaman Seks Dengan Jiran Lama

Aku dapat nombor telefon K dari rakan dia yang aku jumpa kembali melalui FB. K pernah berkunjung ke rumah bujang aku masa dia bercuti di KL dulu. Masa tu aku tak ada hati langsung dengan K ni sebab aku dah ada steady girlfriend. Bertahun lama nya aku tak dengar berita mengenai K. K banyak menyimpan cerita lama aku dengan H, kekasih kampung aku. Kami terus berhubung melalui sms dan lepas tu FB sejak balik kampung, dan sekarang tinggal dengan mak ayah di kampung, depan rumah mak aku.

Minggu lepas K datang ke KL untuk hadiri kursus selama 4 hari. Aku ambil peluang untuk jumpa dia.  Malam pertama jumpa kami borak kat Coffee House je pasal kisah lama dan kisah dia yang diceraikan 2 tahun lepas sebab tak tahan dengan bekas suami. Anak sulong dengan bekas suami dan yang kecil dengan dia. Dia terpaksa bekerja untuk membesarkan anak. Kesian jugak bila dengar kisah hidup dia. Lama juga pertemuan kami hingga lewat malam. Yang memeranjatkan dia hulurkan bersalam dengan aku sebelum aku tinggalkan dia dipintu bilik hotel.

Malam kedua aku bawa dia keluar makan. Lepas makan aku ajak dia lepak kat coffeehouse, tapi dia ajak borak kat bilik sebab nak minta tolong aku edit presentation dia untuk esok. Presentation dia boleh selesai dalam 10 minit je. Tapi masa aku edit presentation dia tu yang buat semangat jantan aku naik tiba tiba. Dia himpit aku sampai kan dagu dia atas bahu aku.  Hidung dan mulut kami hampir tersentuh bila aku pusing nak dapatkan penjelasan dari dia. Wangian semerbak masuk hidung aku. Dah siap setelah 30 minit, K cakap terima kasih sambil bersalam mencium tangan aku.

"Takkan cium tangan je", kata aku sambil menunjukkan pipi aku. Saja mengatal, tapi dengan selamba K terus cium pipi aku. Lepas tu aku tunjuk mulut pulak, tapi K gelak je. "Nak cium kat situ kena isi borang dulu", kata K sambil satu lagi ciuman ke pipi aku. "Mana borangnya, nak sign ni?", balas aku.  "Kena pergi pejabat tok kadi la" kata K sambil menjauhkan diri. "Malam macam ni mana pejabat tok kadi bukak, esok la sign borang. Malam ni cium dulu", kata aku mengekori K yang merebahkan diri di katil. Aku duduk sebelah K dan dia mengisut ke tengah katil.

"Jangan la goda saya, takut saya tak tahan", kata K bila aku mencium pipi dia dan mencuba mencium mulut dia. "Saya memang dari dulu suka abang M, tapi masa tu abang tengah bercinta dengan Kak L". "Saya takut terlanjur", sambung K sambil bangun dari katil. "Ok la, saya tak kacau you lagi, mai duduk sini", balas aku sambil menunjukkan sebelah katil. "Saya nak tukar baju sekejap", dan K masuk bilik air. Aku tengok TV sekejap sebelum K keluar dari bilik air dengan berbaju blouse gelapparas peha, tanpa tudung! Menampakkan kulitnya yang putih kuning dan gebu lagi.

K baring sebelah katil sambil membaca sms dan aku buat macam tak kisah walaupun gelora nafsu melihat K berpakaian macam tu semakin melonjak lonjak nak merasa janda gersang 2 tahun lebih ni. Dari cara berpakaian macam ada peluang, tapi cara dia cakap macam tak ada peluang. Aku mula bertanya pasal seks untuk cari mood. K kata kadang kadang tu rasa nak jugak, tapi kena tahan la. Aku tanya ada melancap ke, dia kata pernah cuba tapi tak puas.  Aku pujuk lagi. Sekarang rasa nak ke tak? K senyum malu, "memang la rasa nak, tapi takut mengandung". Kalau aku jilat dia dan lepas tu dia lancap aku, sebab aku cakap dah tak tahan nak sangat. K cakap tak nak sebab segan.

K dah masuk bawah selimut dan aku mula mendekati K. "Tak nak la.... malu." Aku terus ke bawah katil dan mula mencium peha K. Mata K dah pejam, 'Tak nak la....". Aku teruskan ciuman hingga ke pangkal peha. Seluar dalam merah dia memang dah basah! Aku teruskan ciuman di sekeliling burit K.  "Tak nak la...". Aku selak seluar dalam K dan terus menjilat burit K yang basah berlendir. "Aaa..... takkk naaakkk laaaa......" keluar dari mulut K yang semakin tenggelam dalam nasfu.

Sambil tu aku membuka seluar dan baju aku. Mungkin K tak perasan sebab mata dia pejam rapat. Selesai tanggal semua, aku angkat punggung K dan londehkan seluar dalam K, dan tinggal blouse je. Jilatan aku semakin rancak dan K dah mula pegang kepala aku dan mengangkat punggung menerima jilatan aku. Air semakin banyak dan melimpah. Aku rasa K dah klimak sekali ni sebab aku nampak punggung dia bergetar.


Aku tarik kedua belah peha K ke tepi katil dan letak atas bahu sambil melakukan jilatan dan jolokan jari ke dalam pussy K. Aku dah tak tahan, aku bangun dan suakan kepala batang aku pada pussy K. "Eeeyaaahhh" terpacul dari mulut K bila dia perasan aku dah masukkan batang aku ke dalam pussy di yang memang ketat! Aku masukkan sedikit demi sedikit. Memang dah berbuih burit K ni. Aku tak berani nak masuk habis, sebab ketat.

Lepas tu aku suruh dia menonggeng bila aku dapat rasa K memang dah klimak sekali lagi. Yang bestnya masa menonggeng ni K pulak beriya henjut aku. Baru lah batang aku masuk semua sampai boleh rasa pangkal rahim K. Memang sendat la burit janda gersang 2 tahun ni. Last sekali aku pancut dalam pussy dia semasa menonggeng. Memang berbuih hingga meleleh! Cabut je batang aku, K terus bergegas ke bilik air. Lama jugak kat bilik air, sampai aku risau. Sempat kering lendir pada batang aku.

Bila dia keluar bilik air, dia kata dia risau takut mengandung. Ikut kata K, dia tengah subur. Aku cakap, kalau mengandung kita nikah je la. "Takkan semudah tu la bang. Keluarga abang macam mana, keluarga K macam mana.... dia orang takkan terima janda macam saya ni", balas K. Aku terkedu sekejap. "Esok boleh jumpa macam biasa?", tanya aku bila aku perasan K macam menyesal perbuatan aku tadi. "Boleh, tapi tak nak terlanjur lagi", cepat K jawab. Aku balik dari hotel K dalam pukul 2 pagi.

Tapi malam esok nya dapat jugak, cuma separuh jalan aku dipaksa pakai kondom! Tak sabar nak tunggu dia datang lagi bulan depan......

3 comments:

  1. Cerita BEST.
    Khas untuk Yang dah Berumah Tangga

    Suami Tahan Lama

    Terbaik Untuk Semua.

    ReplyDelete
  2. Khas untuk wanita sahaja siapa nak urut boleh whatsapp sy 0174475967 di kawasan Penang sahaja.. urutan untuk keletihan badan.. sila whatsapp panggilan tidak di layan..

    ReplyDelete