Sunday, February 22, 2015

Pengalaman Seks Dalam Bath Tub ->Shower -> Katil

Hujung minggu lepas aku berpeluang jumpa kekasih gelap di ST. Setelah check in, KG sms kata lewat sikit sebab ada urusan keluarga. Terpaksa la aku tunggu. Sambil menunggu tu aku berendam dalam bath tub dengan air suam dan buih yang mewah. Lepas tu aku keluar dan order dinner dek kelaparan. Dalam pukul 9 lebih baru KG sampai. Baru cium mulut sikit dia kata nak mandi sebab badan melekit.

So dia pun masuk bilik air. Dengan hanya bertuala dia keluar tanya mcm mana nak tambah air panas dalam tub, sebab air tu dah sejuk. Aku pun masuk ke bilik air dan pasang paip air panas dan whirl pool switch bagi air tu bergolak. Bila air dah suam kuku, KG suruh aku keluar. Aku dok bayang dia telanjang dlm bath tub, batang aku terus keras. Aku pun buka seluar pendek dan masuk join KG dalam tub. Walaupun mulanya KG cakap malu, aku masuk jugak.

Tak sampai seminit aku tarik KG atas peha aku, dan tercucuklah batang aku dalam burit KG. Aku bersandar pada dinding tub dan KG secara perlahan mula turun naik. Lepas tu aku suruh dia pusing dan duduk membelakang, senang nak uli tetek KG dan pada masa yang sama KG henjut aku. Tapi tak puas sebab pergerakan agak perlahan. Aku suruh KG baring dan aku kat atas. Pun sama, pergerakan tidak pantas sebab dalam air. Aku suruh dia menonggeng dan aku tunggang dari belakang. Boleh lah laju sikit, tapi sakit lutut.

Aku ajak KG keluar ke katil.

Tapi dia nak bilas buih dulu dalam shower. Aku join sekali. Dalam shower aku masukkan batang aku sambil berdiri dari belakang. Tapi tusukan tak dalam sebab bontot KG yang besar. Then pusing berdepan jolokan berdiri. Juga tak rapat dan batang aku selalu terkeluar.

Kami capai tuala dan keringkan badan. Sambung kat atas katil pulak.

Aku mula dengan KG kangkang dan aku dicelah. Burit KG agak banyak berair setelah dihenjut dalam satu minit.  Aku lap dan sambung menghenjut dengan kaki atas bahu aku. Tujahan dalam membuat KG semakin banjir.  Kami tukar posisi, KG naik atas, posisi kegemaran aku. Lama jugak KG di atas, sehingga KG berhenti menghempap batang aku dan terasa kemutan kemutan cincin. Maklum KG dengan muka kemerahan, menandakan dia dah keluar air lagi.

Tukar posisi lagi. Kali ni membuntut dari belakang. Tujahan semakin laju. KG semakin melawan, air nikmat dah berkumpul.

Bila KG perasan aku dah nak pancut, KG menarik tangan aku untuk baring atas belakang dan tujahan laju berterusan.  Last sekali aku memancutkan benih benih mani aku ke dalam rahim KG yang banjir.


No comments:

Post a Comment