Monday, March 2, 2015

Pengalaman dengan Cikgu Bawa Anak

Minggu lepas aku bermalam di ASP untuk menghadiri mesyuarat esok nya. Resort tepi pantai ni agak ekslusif dan kebetulan masa tu tak ramai penghuni. Aku dah kenal agak lama Cikgu beranak dua ni, dan selalu contact melalui sms, FB dan kadang kadang tu berjumpa. Masa aku tengah makan malam, , dia sms cakap rumah dia blackout. Katanya TNB potong sebab bayaran dia lambat masuk. So disebabkan kegelapan dan panas, dia nak stay kat hotel malam tu. Lagipun kesian kat anak anak dia nak buat homework sebab esoknya sekolah.  So aku ajak lah bermalam kat resort ni.

Aku dengan baik hatinya balik ke resort dan ambil bilik utk mereka, 2 katil single, sebelah bilik aku. Sebelum mereka sampai, aku dah masuk bilik, pasang aircond, kipas dan lampu.  Aku sms kat dia cakap bilik tak berkunci dan kunci aku letak atas meja. Dalam pukul 9 lebih aku dengar mereka masuk bilik. Riuh rendah jugak bunyi nya.

Aku teruskan kerja kerja dengan laptop aku sambil tengok TV. Dalam pukul 10 lebih dia sms "Dah tido ke?" Aku cakap la belum.  "Nanti anak lena, saya pergi sebelah, jgn kunci pintu". Aku cakap memang pintu tak berkunci, kot kot ada orang sudi jumpa. Dalam pukul 10 30 mlm, dia masuk bilik aku dengan berbaju T, seluar trak dan bertudung hitam. So kami borak la pasang rumah dia kena potong letrik dan sebagainya.

Dari peluk ke cium, tanggal tudung, tanggal seluar trak, tanggal seluar dalam. Bila dah terhidang depan mata, aku jolok lah batang aku yang dah keras ke dalam burit dia yang separuh basah. Walaupun kami buat pelbagai aksi, tapi secara perlahan, sebab takut anak anak dia sebelah bilik terbangun. Dalam 20 minit henjut dia, aku terdengar anak dia panggil "Mami.... mami... mami kat mana?". Kami berhenti seketika pertarungan laju ke gerak perlahan. Agak lama kami gerak perlahan, dan bila kami dengar anak dia dah masuk bilik dan senyap, kami teruskan dengan dia terlentang dibucu katil. "Cepat la.... nanti anak cari lagi" kata dia bila aku masih berhati hati dengan bunyi henjutan aku.

Aku lajukan sikit sambil melihat muka dia yang kegelisahan dan diselang seli dengan kesedapan. Perjuangan 30 minit berakhir dengan pancutan air nikmat aku ke dalam tubuh dia yang montok. Tapi pussy dia ni ada bau hancing.....sebab tu agak lambat aku pancut.  So aku cepat cepat ke bilik air untuk basuh batang aku. Lepas aku keluar, dia pulak masuk bilik air. Aku nampak kesan tompokkan air atas cadar.

Kami baring bersama sekejap, dan janji pagi pagi esok dia masuk balik ke bilik aku untuk satu round lagi. Lepas tu dia balik ke bilik anak dia.  Malam tu aku tidur lena lepas puas memantat cikgu yang bawa anak ke resort bilik sebelah.  Pagi esoknya aku dikejutkan dengan ketukan pintu. Dia dah siap pakai baju kurung. Aku komen la macam mana nak manja manja klu dah siap pakai semua. "Nak tak ni? Nanti anak bangun pulak", katanya sambil melondehkan seluar dalam merahnya. Aku pun londeh seluar pendek aku, dan suruh dia menunggeng tepi katil.

Payah jugak nak masuk walaupun batang aku keras pagi. Bunyi hentakan aku ke punggung dia menyebabkan dia merebahkan badan ke katil. "Jangan kuat sangat, takut anak bangun", bila dia perasan aku semakin kuat membuntot. Bau burit dia semakin kuat, sampai aku kena terpaksa bernafas ke arah lain. Dia perasan kot, sambil tu dia suruh aku baring. Dia henjut aku dari atas. Henjutan dia agak laju pagi ni. Tapi tak lama sebab dia kepenatan. Tukar posisi, aku naik atas dia pulak. "Cepat la.... nanti anak bangun", sambil mengemut kuat batang aku.

Aku pun henjut laju dan padat hingga dia terpaksa mengangkat kaki ke belakang aku. Aku pancut air mani aku untuk ke sekelian kalinya setelah kedengaran "mami... mami...mami kat mana" dari bilik sebelah. Dia terus pakai seluar dalam tanpa membasuh. Aku tergesa ke bilik air sebab bau air pada batang aku terlalu kuat. Bila aku keluar bilik air, dia masih duduk atas katil. "Okey lah, anak anak dah bangun tu." Bila dia bangun, aku nampak bontot dia basah.

"Mami pergi ke kereta tadi". Lepas tu aku dengar riuh rendah dia dan anak anak bersiap untuk ke sekolah. Tengahari tu aku dapat sms dari dia "air abang masih berbau sampai sekarang". Dalam hati aku cakap, burit dia sebenarnya yang berbau kuat.

1 comment:

  1. Cerita BEST.
    Khas untuk Yang dah Berumah Tangga

    Suami Tahan Lama

    Terbaik Untuk Semua.

    ReplyDelete