Wednesday, April 22, 2015

Pengalaman 2 Lawan 1

Malam terakhir aku di bandar C, aku singgah di sebuah pusat urut untuk rehat kan badan. Aku tanya taiko mana satu yang sedap urutan, dan dia cadangkan yang berbadan agak berisi. So aku masuk bilik diikuti oleh D. Dia suruh aku mandi dan tukar ke pejamas. Lepas tu aku pakai towel dan D mula mengurut dari kaki hingga ke tengkuk semasa aku meniarap. Lepas tu aku di suruh melentang dan D mula mengurut tangan, dada, perut dan ...... peha. Aku perasan dia sengaja 'terlanggar' batang dan telur aku. Aku buat tak kisah je dan D terus mengurut sampai ke betis dan kaki. Aku tak stim pun sebab dia ni gemuk, tapi muka boleh tahan.

Tiba tiba D mula meramas batang aku dan tanya nak suruh dia urut dan kulum sampai pancut, tapi bayaran tambahan. Mulanya dia tanya nak fuck dia tak. Aku cakap taknak. Dia mula dengan cerita sedih dia la, upah urut ciput sebab rumah urut ambil 90% bayaran.  Aku cakap ok lah, dan harga dipersetujui. Tapi mana betul dia kulum dan lancap tapi tak pancut. Memang aku kurang 'semangat' dengan pandangan kura-kura sedang mengigit batang aku. Masa dia kulum batang aku naik... tapi bila dia lancap.... batang aku lembik balik, so susah nak pancut.

Dia minta izin panggil kawan untuk panggil kawan. Fulamak kawan dia memang cun. Rambut perang, kulit putih kemerahan. Kawan dia mula mencium dan menjilat dada dan tetek aku, sambil tu D masih mengulum dan melancap. Lepas tu dia berbual bahasa mereka, dan si rambut perang mula memberi tetek dia untuk aku hisap. Tiba tiba aku rasa batang aku masuk cipap si tembam. Si Tembam terus menghenjut aku sambil si rambut perang menjilat tengkuk dan dada aku. Lama jugak mereka buat mcm tu tapi disebabkan dalam kepala aku dok terbayang kura kura dok henjut, nikmat tak datang. Dan aku rasa si Kura Kura dah keluar air beberapa kali dan dah kepenatan.

Lepas tu si Rambut Perang mcm marah pada di Kura Kura, dan menyuruh dia turun. Sekarang di Perang pulak naik atas aku dan mula memasukkan batang aku dalam cipapnya yang agak kering. Mula lah si Perang menghenjut aku dan si Kura Kura mengosok telur aku. Baru aku rasa nikmat dan si Perang ni cakap nanti pancut luar sebab tak pakai kondom. Aku angguk je la. Aku cuba kontrol supaya tahan lama sikit bila Perang menghempap laju. Malangnya aku terlepas pancutan sikit dalam dia jugak dan dia segera bangun. Adalah sikit mana meleleh dan menitik atas badan aku.

Tapi belum pancut habis... si Perang mengarahkan Kura Kura menyambung dan tak sampai 5 limit.... aku pancut sepenuhnya dalam kura kura yang merelakan aku menyimpan benih aku dalam cipapnya. Kura kura pun klimak sekali lagi masa aku pancut dalam dia tu. Kura kura merebahkan badan sebelah aku dan cakap terima kasih?

2 comments:

  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Aduh..ketatnya sayang..
    Abang besar sangat..eii
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete
  2. Cerita BEST.
    Khas untuk Yang dah Berumah Tangga

    Suami Tahan Lama

    Terbaik Untuk Semua.

    ReplyDelete