Monday, February 27, 2017

Pengalaman Seks Dengan Dia Menghantui Diri

Masa musim raya baru ni aku pergi beraya rumah kawan lama. Tak lama lepas tu ex girlfriend aku sampai dengan suami dan anaknya yang sangat comel, kulit cerah, muka iras maknya tapi kening tebal dan dagu berbelah!  Terdetik dalam hati, anak aku dengan anak sulong dia ni? Maklumlah umur anak tu 15 tahun, sama waktu dengan aku breakup dengan dia dulu. Laki dia gelap, muka bulat. Ex aku pulak muka bujur sirih, kening nipis. Ex aku ni dah gemok sekarang, tak macam semasa bersama aku dulu agak kurus dan solid. Mukanya pun dah bulat. Mungkin sebab banyak kali beranak kot. Dah ada 5 orang anak semua, termasuk yang paling kecik baru setahun. Anak lain semua agak seiras dgn yang lain kecuali anak sulong tu.

Memang aku menang pelakon lelaki terbaik la masa tu. Siap boleh bercerita dengan suami Ex Gf aku tu pasal kerja dan sebagainya. Walaupun tak panjang bercerita, tapi sempat juga aku bertanya khabar dengan ExGf seolah tak tahu apa apa. Yang paling aku terasa bila ExGf aku memuncungkan mulut dia ke arah anak sulongnya bila bercerita pasal anak! Siap minta nombor telefon and facebook.

Tapi suami dia nampak macam kurang selesa bila dia minta nombor telefon dan facebook.  Aku tak buat miss call pun sampai sekarang. Facebook pun aku tak add. Takut jadi cerita lain pulak. Aku dengan ExGf ni bersama lebih dari 6 tahun. Hingga lah dia dinikahkan dengan pemuda pilihan keluarga.

Aku balik kampung atas urusan kerja dan tambah cuti satu hari. Tapi aku stay di hotel sebab senang nak jumpa kawan dan urusan mesyuarat. Pada awal malam pertama aku dapat call kat bilik hotel, tapi bila aku hello, takde jawapan. Malam kedua pun sama. Tak lama dari call tak terjawab mlm tu, klu tak silap pukul 10 lebih, ada orang buzz loceng bilik. Rupanya ExGF datang ke bilik aku. Dengan berjubah hitam, bertudung labuh.

Aku agak tergaman! Dia terus masuk dan duduk tepi katil. Dah la aku hanya pakai seluar pendek. "Awak dok nampok tua pun, badan maintain je". "Malam mareng nok mari doh, tapi kecut perut. Nok bincang sikit ni". " Masa saya nikoh dengan dia tu, saya ngandong doh 2 bulan, pah tu saya dok beri ke dia lepah nikoh 2 bulan, sapa masuk mohkamoh. Lepas dia ada paksa 2 kali, tapi saya dok bagi masuk dalam, dia pacut luor je tu masuk mahkamoh. Saya soheh anak sulong tu bukan anok dia. Anok kita tu, tapi nok wat guane dok tahu doh, bin ke dia.  Dia pelik gok sebab saya beranok dok cukup bulan, tapi anok sihat cukup sifat."

Mengigil aku dengar cerita ExGF ni. Memang masa dia pergi shopping untuk kawin dulu pun sempat lagi kami bersama.  Dia datang jumpa aku dengan kawan dia, tapi kawan dia sporting, cakap saya bagi peluang satu jam untuk bincang, sebab saya bawa amanah awah dia. ExGF aku pulak nak tengok gambar aku ambil masa bersama sebelum tu. Aku bawa la dia naik ke bilik hotel.  Tengok gambar tengah buat projeck, nasfu terus naik, so sempat la satu round, sampai muka dia merah padam. Habis projek terus cepat cepat turun jumpa kawan dia yg dok tunggu kat restaurant.

"Sampai hati awak, janji bila saya cerai dengan dia, awok nak ambil saya, tapi surat saya pun awok dok balas. Masa masuk mahkamoh tu saya nok minta cerai, tapi awok buat dok herai."

Dipendekkan cerita, dia menangis sebab dia tak bahagia dan tak pernah puas dengan laki dia. Tambah pulak dia tak tahu nak beritahu mcm mana status anak sulong dia pada suami dia. "Awok dok sayang saya doh ke? Saya sayang awok sampai mati lah. Tengok sokmo FB awak gi jalan sana sini.

Aku minta maaf je la. Dia menangis teresak esak, so aku duduk sebelah dia untuk reda kan dia. Aku peluk bahu dia, dan dia rebahkan kepada pada dada aku. Dia peluk badan aku, sambil nangis. Basah dada aku. Aku bangun nak ambilkan tisu. Dia dah baring kat katil. Aku duduk sebelah dia dan lap mata dan pipi. Aku cium dahi dia. Tiba tiba tangan dia dan memeluk kepala aku dan mencium mulut aku. Dalam kerelaan yg terpaksa, aku cium mulut dia. Dia memeluk badan aku dan aku terbaring disebelah dia yang agak gempal.  Tangan dia dah capai seluar pendek dan meramas batang aku.

Memang la batang aku semakin keras bila diramas. Dia bangun dan londehkan seluar aku. Terus diterkam nya batang aku dengan melancap dan mengolom batang aku yang dah keras. Dia naik atas aku dan menyelak jubah yang dipakai, terus masukkan batang aku ke dalam pussy dia yang dah banjir. Rasa bersalah jugak berzina dengan bini orang, tapi dia yang mulakan. Rupanya dia tak pakai underwear pun!

Sambil menghenjut aku, dia buka tudung dan lepas tu jubah. Tapi bra tak dibukanya. Mungkin malu sebab tetek dia dah jadi extra size. Lama jugak dia henjut aku.  "Awok sedap dok.....? Ke saya longar doh le ni....? sambil merenung muka dan mata aku. "Sedap...". Dia rebahkan badan dan suruh aku naik atas. Aku henjut lama jugak sampai dia banjir sakan. Dia ni jenis mulut senyap, cuma badan dia je mengeliat kesedapan. "Saya dah nak pancut ni.... awak subur ke?". "Takpe, lepas dalam je".  Aku pun henjut la laju laju hingga aku melepaskan ledakan benih dan ari nikmat aku kedalam pussy ExGF, bini orang.

Aku rebah dan kami tercungap cungap bernafas kencing dek kerana bertarung selama 30 minit. "Terima kasih buat saya puas", dia cakap bila aku bangun dari atas badan dia dengan batang aku separuh lembik sebab terbenam lama dalam pussy dia.

Dia bangun dan memakai balik jubah dan tudungnya. Sebelum dia keluar dari bilik aku, sempat beritahu kalau aku ke sini lagi, dia nak jumpa lagi.  Rasa penyesalan amat mendalam sebab fuck bini orang. Walaupun aku cakap "Ok", dalam hati aku kata, ini lah yang terakhir.

No comments:

Post a Comment