Friday, February 24, 2017

Pengalaman Seks Dengan Mak Datin Salah Bilik

Sampai je di hotel R and checked in, terus nak mandi sebab badan dah melekit. Tapi hot water takde, so aku komplain dekat front desk.  So tukar bilik tingkat atas. Selasai mandi, aku pun buka beg dan sangkut baju dan seluar untuk mesyuarat esok, dan selebihnya letak dalam almari, toiletries dalam bilik air. Tengah tengah susun tu tiba tiba aku dengar bunyi loceng dan pintu bilik aku dibuka. Dah la aku masih bertuala je.

Terkejut berok aku bila ada sorang kakak dalam 40 kot, pakai blouse dan skirt. Dia terus buka skaf kepala dan letak handbeg atas meja. Rambut lurus paras bahu. "Oh you are a new guy, good sebab dah mandi", kata Kakak tu. "Sapa nama awak tadi? Handsome", sambung nya lagi. "Kakak, nama saya ..... ". Belum sempat berkenalan Kakak ni terus melutut depan aku dan selak tuala. "Panggil saya Datin je". Terus pegang batang aku yang separuh lembik lepas mandi. Apa lagi terus keras la bila diurut dan dikulum. Sambil kulum batang aku, dia dah mula tanggalkan blouse dan skirt. Batang aku dah sedap dan keras gila dikulum Datin ni.

"Saya ada sejam so tak perlu tergesa gesa", sambil bangun dan menanggalkan bra dan underwear dia. Dia menarik tangan aku ke tepi katil dan menanggalkan tuala yang memang dah nak terlondeh. Dia baring tepi katil dan kaki terjuntai ke lantai. "Cepat jilat, tapi jangan masuk jari", Datin menyuruh aku mulakan 'tugasan'. Walaupun umur dah 40, tapi badannya nampak bersih dan tone. Akupun mula la menjilat dan mengetel pussy yang dah berair, bulu ada sedikit. Tak sampai 3 minit dia dah merenget kesedapan, air dah banjir.

"Masuk la boy..... kenapa tunggu lama sangat.....".  Sambil berdiri aku masukkan batang aku yang dah keras dalam pussy Datin gersang ni. "Separuh jalan....., boy pakai kondom bila nak pancut....".  Aku berhenti mendayung, "Maaf Datin, saya takde kondom....". "Kan saya dah pesan dalam telefon bawa kondom sendiri,  saya malu nak beli". Dalam hati aku, bila pulak dia telefon aku? "Takpe.... nanti boy pancut luar. Aku terus mendayung sebab dah sedap sangat. Aku mula nak panjat dia dan cium tetek yg masih montok.

Dia bangun dan tolak aku ke tepi.

"Boy, bila service saya...., boy tak boleh tindih saya, tak cium, gigit, love bite pun tak boleh". Aku angguk je la, mcm budak kecik. "Yang penting sekali.... jangan pancut dalam kalau tak pakai kondom". "Sekarang boy letak minyak ni, masuk lubang satu lagi", sambil dia buka beg tangan dan hulurkan botol KY Jelly. "Nanti bila saya suruh tukar lubang, boy lap dulu batang sebelum masuk pussy balik dengan ni", sambil serahkan sebungkus wet wipes.

Gila punya Datin, dua dua lubang dia suruh aku tibai.

Aku pun sapu la KY Jelly dan dia dah menonggeng tepi katil. Susah jugak nak masuk lubang duburnya rupanya. First time rasa pelik dan nervous. Takut keluar benda dalam tu je. "Jangan risau saya baru ke toilet" katanya bila aku macam terketar ketar masa dah masuk sikit. Aku mula lah mendayung lubang dubur Datin ni. Ketat tak macam pussy. Datin ni macam tahu aku dah rasa macam nak pancut bila dia suruh aku tukar lubang.

Dia baring mengiring tepi katil utk mendedahkan punggung dan pussy dia disodok dari tepi katil. Selepas lap lebih kurang, aku pun mula masukkan batang aku balik. "Ingat, pancut luar" amaran Datin bila aku mula mendayung. Datin ni jenis mulut diam, cuma nampak kaki dan tangan je meronta kesedapan. Kaki dia kadang melentik ke atas dan kebawah sambil menolak tilam. Tangan dan mulut dok peluk dan gigit bantal.

Aku tahu dia tengah nikmat dan aku lajukan pukulan dari sisi. Lendir putih membasahi batang aku, meleleh ke punggung dan katil. Kaki Datin mula menendang tepi katil hingga tercabut batang aku dari pussy dia. Aku berdiri dengan batang masih mencanak.

"Boy belum pancut ke....?". Aku hanya mengelingkan kepala. "Cepat baring atas katil". Aku baring je Datin terus duduk dan suakan batang aku dalam pussy dia. "Boy beritahu bila nak pancut ya.... nanti pancut luar". Terus dia henjut batang aku. Mula dengan henjutan atas bawah, lepas tu depan belakang. Kemutan semakin kuat bila dia menarik keluar. Makin laju dia henjut, makin sedap aku.

Aku dah tak tahan.... air nikmat dah terkumpul dari tadi.  Aku dah nak pancut, tapi Datin masih mengila henjut aku. "Datin... saya dah...... nak pancut....". Tapi dia teruskan hempap aku...."Aaarrrgghhh......", aku meledakkan air benih aku ke dalam pussy Datin. Dan Datin merebahkan badannya atas badan aku, tanpa mencabut batang aku hingga saki baki mani aku tersemai dalam rahim Datin.

Bila dia cabut dan bangun, campuran air nikmat kami memeleh atas aku dan katil. Datin bergegas ke bilik air dengan beg tangannya. Aku capai tisu basah dan lap tumpahan pada peha dan badan.  Lama jugak dia kat bilik air. Bila dia keluar, dah bermekap balik. "Next time boy bawa kondom ya.  Saya suka awak.  Minggu depan masa sama", kata Datin sambil pakai skirt dan blouse.

"Ini saya bagi extra sebab saya suka awak." dia menghulurkan sampul surat. "Sapa nama awak again?". "Saya Xxxxx....". "Eh awak bukan....Wan?". Muka Datin dah merah padam.  "Takpe lah, mungkin saya lupa", kata Datin terus capai pintu dan keluar bilik aku. Mahal juga rupanya upah callboy ni.

No comments:

Post a Comment