Monday, March 20, 2017

Pengalaman Seks Semasa Tengah Kursus

Minggu lepas masa pergi berkursus selama 3 hari dari Khamis hingga Sabtu di salah sebuah kem di Sepang.

Peluang untuk berdua duaan agak terbatas, sebab bilik berkongsi bersama seorang lagi peserta. Jadi masa break lah kami buat projek memuaskan nafsu.

Masuk bilik je terus aku buka seluar baju sebab nak pakai balik. Dia mcm malas nak tukar sebab takut lambat. So dia nak bagi aku pancut sorang je la. Dah agak lama lancap aku tapi tak keluar jugak sampai lengoh tangan.

Lepas tu aku suruh dia kulum, sampai lengoh mulut dia, tapi aku masih tak pancut.  Aku saja control.








Tak tahan punya pasal, aku buka jugak kain dan seluar dalam dia. Walaupun dia macam tak nak sebab takut lewat, aku paksa jugak.
Dia dah basah pun. Tapi masa mula mula masuk tu dia kat sakit. So aku buat aksi slow and steady. Tapi masa semakin lewat, takut tak sempat pancut.
Aku angkat kaki untuk senang masuk, dan henjut laju. Air dia makin banyak.










Tiba tiba dia silang kaki sebab kesedapan. Makin semangat aku henjut, tapi kena control sound sebab kadang kadang tu dengar orang lalu lalang depan pintu.











Last sekali aku kepit peha dia dan henjut sampai pancut. Dia sempat mandi dan bermekap sebelum keluar bilik.

No comments:

Post a Comment