Monday, April 17, 2017

Seks Tengah Subur


Minggu lepas aku ada urusan kerja di sana, kena bermalam di bandar ni. Sebelum pergi tu aku dah beritahu yang aku ada urusan dan agak sibuk sampai ke malam. So aku beritahu mungkin stay kat hotel dan jumpa dia esoknya.

Hari aku sampai tu memang aku sibuk sampai pukul 10 malam. Habis kerja aku message awek ni, dia suruh aku datang jumpa dia jugak. Aku dah cakap badan melekit dan penat, sebab tak mandi.  Dia message tuala dia sediakan. Aku singgah lah rumah dia. Pintu memang tak berkunci dan towel dan kain pelikat dah tersedia dalam ruang tamu. Aku check bilik dia, memang dah tidur. Aku pun mandi dan lepak kat bilik tetamu. Nak balik hotel dah rasa malas dan mengantuk.  So aku baring sambil sambung kerja kat laptop.

Tengah tengah syok buat kerja, dia masuk bilik dan baring sebelah aku. Apa lagi aku pun mula kerja kerja mengoda dan menaikkan nafsu dia. Sekejap je pussy dia dah basah dan batang aku memang dah keras dari tadi. Tapi bila aku masuk je sikit, dia cakap tengah subur, kena berhati hati. Aku cakap ok je lah.  Dia pun tak minta pancut luar atau pakai kondom.

Mula tu aku kat atas, sampai dia banjir. Tukar posisi, dia nak atas, pun sekejap je dia banjir lagi. Aku cakap banyak air. Dia cakap memang banyak air sebab tengah subur. Dah dua kali rasanya dia klimax dan aku pun dah tak tahan air benih aku dah banyak bertakung.  Tukar posisi aku naik atas balik dan hentaman padat dan laju sebelum aku pancut habis habisan dalam rahim dia.


"Kenapa Abang pancut dalam, tengah subur ni?Kalau melekat macam mana, susah kita."  "Tadi ingat nak cabut, tapi sedap sangat susah nak cabut, ". Dia pun tergesa gesa ke bilik air. Aku tengok air mani menitik atas tilam dan lantai.
Kami tidor berpelukan walaupun mula tu dia macam merajuk.  Pagi esoknya aku nak satu round lagi, tapi dia tak bagi sebab takde kondom dan dia tak yakin aku boleh pancut luar.

No comments:

Post a Comment