Monday, April 17, 2017

Pengalaman Seks Masa Cuti Sekolah

Awek ni cikgu sekolah menengah.  Masa cuti sekolah baru ni aku ajak lah dia datang bercuti dan dia setuju. Kebetulan pulak masa tu aku kena entertain business partners dari luar negara.  So aku checked lah kat hotel yang sama, tapi bilik lain lain la.

Aku pendekkan cerita lah hari pertama, sebab korang tak nak tahu pasal aku bawa dia jalan jalan, tengok wayang, makan, shopping dan bagai kan. Malam pertama sikit punya baik aku goda nak dapat masuk batang aku dalam pussy cikgu ni, tapi kesudahannya dia lancap aku sampai pancut. Memang tak menyerahkalah sampai sudah. Semua ayat, semua pujuk rayu, semua ilmu mengoda aku guna, tapi tak menjadi. Lepas lancap, aku konon marah lah, so kami tidur berasingan.

Malam kedua pun sama, cuma malam kedua kami mula dengan dia lancap dan kolom, lepas tu aku cuba nak try lebih dikit dia larang. Last sekali aku dapat pancut celah kangkang dia je, tak boleh masuk. Setelah segala pujuk rayu, goda, dapat aku londehkan semua pakaian dia.  Tapi bila aku nak hala batang aku ke lubuh nikmat dia, dia akan tolak atau kepit.  Aku taknak lah sampai merogol. Nanti jadi kes lain pulak.


Tapi, pagi sebelum dia nak balik, boleh pulak dia cakap "Kesian abang tak dapat, dua malam dok cuba. Bukan taknak bagi, saya pun nak..... tapi tengah period la. Baru kering pagi tadi".  Apa lagi, ni peluang untuk memuaskan nafsu, terus aku goda. Walaupun dia sibuk cakap nak mandi dulu lah, takut lambat nak ke airport lah. Sempat la aku pancut walaupun tergesa gesa.

No comments:

Post a Comment