Monday, August 14, 2017

Pengalaman di Australia 2016

Kami ke Australia untuk mengikuti kursus dan mesyuarat bersama penganjur program keusahawanan atas talian. Sepatutnya ada 4 peserta dari Malaysia, tetapi 2 orang tak dapat hadir. Wakil dari Pantai Timor seorang perempuan yang tak pernah ke Australia. Jadi dia minta tolong ajar dia. Oleh kerana flight dari KLIA awal pagi, dia datang ke KLIA malam sebelum bertolak. Aku dah book bilik hotel dekat Sepang.  So aku pun pergi lah jemput dia kat airport dan bawa dia ke Hotel murah tu. Tapi dia tak book bilik pun, dan kebetulan mlm tu bilik semua penuh. Jadi kami setuju share bilik aku.

Dah siap dinner, kami masuk bilik. Agak kekok sebab dia mcm serba salah dan aku pun susah nak tidor. Aku cuba kontrol dan tak kacau dia walaupun kaki kami selalu tersentuh dan batang aku dah keras.  Yang kelakarnya dia tidur pakai tudung!

Esoknya kami terbang ke Melbourne.  Sampai je kami terus checked in apartment 2 bilik. Aku pilih bilik besar, dia ambil bilik tepi.  Banyak dia bawa makanan dari Malaysia. Sebab kami checked in agak lewat, so malam tu kami makan nasi Brahim je la. Lepas makan dan mandi, aku minta tolong dia ironkan baru dan seluar untuk pakai esok sebab ada majlis. Yang bestnya dia tanya, "saya tidor bilik ni ke bilik sana?"  Aku jawab terpulang lah.  Dia sambung, "Tapi saya masih belum habis period, malam esok je lah tidor sebelah sana". Hati aku dah berbunga bunga, mungkin dapat lah kot malam esok nak rasa burit awek ni. Lagipun aku penat dalam flight panjang.

Pagi esoknya tu dia bangun awal, dan bila aku keluar bilik sarapan dah tersedia dengan kopi panas. Kami breakfast bersama sama dan beritahu dia aku mungkin balik lambat sebab ada dinner malam tu. Aku beritahu dia tempat tempat yg dia boleh jalan sekitar bandar.

Habis dinner je aku cepat cepat balik ke apartment. Dia macam terperanjat pulak sebab dia tak pakai tudung dan hanya pakai baju dan seluar tidor warna pink.  Pagi tadi dia pakai tudung masa breakfast. Nampaklah lengan dan tetek saiz besar, rambut ikal paras belakang. Lepas mandi, kami borak sekejap dan cakap aku penat.  Dia offer nak urut badan aku.  Memang aku pakai seluar pendek dah lepas mandi.

Masuk bilik dia suruh aku meniarap, dia mula mengurut kaki hingga peha.  Lepas tu belakang, tengkuk dan lengan.  Memang sedap dia urut, sampai aku nak tertidur. Tapi masa dia suruh pusing, terlentang dan dia mula mengurut betis dan peha, batang aku mula mengeras balik. "Kali pertama saya urut lelaki ni, kalu tak sakit beritahu lah", bila dia perasan batang aku mula membuat kemah bawah seluar. "Sedap", jawab aku ringkas. Lepas tu dia urut kepala. "Nak urut perut tak?" tiba tiba dia tanya. "Nak la", jawab aku ringkas.

Dia duduk sebelah peha aku, dan sambil melondehkan seluar pendek aku tapi tersekat sebab batang aku dah keras mencanak. Dia pun mula mengurut perut aku dan sesekali lengan dia mengesel batang aku yang keras. Kepala batang aku mula mengeluarkan aku mazi sebab stim. Aku angkat seluar dan keluarkan batang aku, dia tergamam. "Nok urut guana gini", dia berhenti mengurut. "Urut sekali lah", jawab aku. "Saya dok pandai urut ni". "Cuba lah dulu". Dia pun lumur minyak dan mula meramas batang aku yg semakin keras. "Keluo air doh ni" kata nya sambil mengelap air mazi yang meleleh. "Urut lah sekali atas tu". Sedap sangat masa dia urut dari kepala sampai ke telor. "Nok urut sampai keluar ke ni?", dia tanya bila aku mula mengerakkan punggung aku melawan lancapan dia.

Tengah dia lancap tu aku paut badan dia, rebah atas katil sebelah aku. Dia tak melawan pun. Aku pun terus pusing badan dan mula menjilat tengkok dan tetek dia. Aku buka baju dan mula menjilat perut hingga ke tundun dia. Terus aku londehkan seluar pajamas dan dia bantu angkut punggung, tanda dia setuju.  Aku terus terkam dan menjilat pussy dia yang dah basah.  Dia dan mula mengerak punggung dan melawan jilatan dan mainan jari aku pada kelentit.

Suara kesedapan dia dah mula semakin kuat. Aku pun merangkak dan mula mainkan kepala batang aku pada pussy dia yg dah basah melecun. "Jangan lepas dalam, saya takut mengandung", katanya bila dia perasan aku dan mula masukkan kepala batang dalam pussy dia. Memang sendat pussy dia ni. Aku boleh rasa kemutan pussy dia menjerut batang aku bila semua batang dah memenuhi ruang burit dia. Aku biarkan batang aku berendam seketika, tapi dia dah mula mengerakkan punggung dia.

"Pancut luar ye..... saya takut jadi kan ", kata nya bila aku mula mengerakkan batang aku keluar masuk secara perlahan. Matanya pejam rapat menikmati tujahan aku.  Aku henjut semakin laju. Dia buka mata dan merenung tajam ke muka aku. Dalam kepala aku dok mikir, dia takut aku pancut dalam ke? Atau dia marah aku ke? Aku terus henjut dalam dan padat. Sesekali dia mengeliat kesedapan. "Situ ah sedap ah ah..kuat sikit..... atas sikit....", katanya bila aku menghala batang aku ke bahagian atas rahimnya.

Aku pusing badan, dan dia kat atas aku pulak.  Mulanya dia macam segan, tapi bila aku gerakkan batang aku dia bawah, dia mula menghenjut aku. Makin rancak dia fuck aku. Semakin banjir pussy dia dan semakin laju henjutan.  Lepas dalam 15 minit, aku pusing balik dan aku kat atas balik. "Pakai kondom ah kalau nak keluar ni", kata dia.  Rupanya dia tahu aku ada bawa kondom, tersimpan dalam laci tu. "Jap lagi lagi bila nak pancut", jawab aku sambil mencapai kondom dalam laci sebelah katil

Dengan senang aku membenam batang aku dalam pussy yg dah banjir tu. Air mani aku dah banyak terkumpul dan menunggu masa untuk menembak keluar.  Aku dok fikir nak pancut dalam ke nak cabut...... atau nak pakai kondom..... Aku dah tak. tahan..... Dek kerana kesedapan.... aku melepaskan benih aku ke dalam rahim dia...... Bila dah habis saki baki air mani aku semaikan dalam pussy dia, baru aku bangun dan dia bantu aku ambil tisu untuk lap batang aku yang berlumuran lendir nikmat dia dan aku.  Lepas tu baru dia lap pussy dia dan berkata, "Banyaknya air, takut ngandung je".

Aku bangun dan pakai seluar pendek, dia ke bilik air.  Bila dia balik ke katil, dia tanya, "Hari ni berapa hari bulan? Period habis 3 hari baru, rasanya selamat lagi".  "Lepas ni kena pakai kondom lah, bahaya lepas dalam".  Dalam hati aku cakap, dia nak buat lagi rupanya. Aku jawab, "kalu baru 3 hari bersih, 2 hari lagi selamat".  Dia cakap 'Dok leh ah... saya takut melekat, susoh saya".

Sambil sambil baring tu aku peluk cium dia, batang aku naik balik.  Dia baring membelakang kan aku sebab tengok TV. Aku terus meramas tetek dan tundun dia. Aku rasa pussy dia berlendir balik. Apa lagi, aku masukkan batang aku dari belakang, dia angkat kaki sebelah untuk memudahkan aku memasukkan batang. Aku rehatkan batang dalam pussy dia, dia boleh gerakkan punggung, bagi rapat dan membenam batang aku sepenuhnya. Aku mula gerak perlahan keluar masuk.  Dia lawan pergerakan aku. Pussy dia dah berlendir sakan.  Dalam 20 minit macam tu, aku sekali lagi pancut dalam pussy dia. Kami terus baring dan tertidur berpelukan.  Pagi tu kami buat sekali lagi.

Sepanjang kami di sana, tiap tiap hari kami berasmara 2 ke 3 kali sehari, sekali pun tak pakai kondom.  Harap dia tak mengandung la....

No comments:

Post a Comment