Thursday, December 7, 2017

Pengalaman Burit Bau

Sebulan Nov lepas aku agak sibuk dengan pelbagai program. Di akhir bulan aku ajak Na (nama samaran Juliana) datang jumpa aku selama 4 hari sebab nak relaks kan badan dan minda. Aku tak sempat jemput dia sebab masih lagi sibuk dengan kerja. Aku checked in dalam pukul 6 petang, dia sampai dalam pukul 7 mlm.  Aku sebenarnya takde mood seks sangat malam tu sebab masih penat. So kami baring lah rehat sambil bual bual. Peluk cium manja manja. Dia pun masih pakai seluar dan baju. Kami dah janji taknak buat seks sebab takut 'dosa' dan takut mengandung sebab katanya tengah subur. Aku pulak tak bawa kondom.

Dalam sejam lepas tu, dia masuk bilik air.  Keluar dari bilik air, dia hanya pakai tuala dan baju.  Batang aku dah mula mengeras bila berpelukan.  Aku memang hanya berseluar dalam sejak tadi. Dia pulak pandai peluk aku dan tangan dia sengaja atau tidak mengena pada batang aku yg dah keras.  Bila dah tak tahan, aku minta 'nak sekali je'.  'Kejap' dia jawab.  Bila dia cakap macam tu, aku pun mula serangan pada tetek dia. Aku raba kat bawah tu, rupanya dia dah banjir.

Apa lagi, aku pun naik atas dia dan sua batang aku yg dah keluar mazi masuk burit Na. Mulanya agak susah masuk, sampai dia cakap sakit.  Pelahan lahan aku masukkan batang sampai semua tenggelam. Mula kayuhan perlahan sampai burit dia becak. Aku suruh dia nak atas, tapi taknak sebab penat.  Tujahan terakhir semakin padu dan laju hingga aku pancut dalam burit Na hingga meleleh.  Masa dia ke bilik air, 'banyaknya sampai menitik'.

Kami makan dan lepas tu baring berpelukan hingga tertidur.

Hari kedua aku pergi jumpa Na lepas solat Jumaat. Aku dah siap beli makanan tapau. Lepas makan aku baring dan dia masih menyiapkan kerja. Tapi dia pakai baju tidur je. Tak lama lepas tu dia join aku atas katil dan peluk aku. Kami borak borak.  Tapi kali ni dia sekali lagi meraba batang aku. Aku paling dan renung muka dia, seolah terkejut. Na terus meramas dan melancap batang aku hingga aku tak tahan. Aku londeh seluar satin dia dan terus menjolok batang aku yang dah keras.  Sekali lagi dia kata sakit.

Tapi burit dia bau.... so aku henjut je cepat cepat.  Tapi lambat pulak pancut tengahari tu. Macam macam gaya kami buat.  Last sekali aku pancut masa doggie.  Memang bau kuat, so aku cepat cepat masuk bilik air dan basuh batang aku.  Bau dia melekat pada tangan aku.

Malam tu aku tak jolok burit busuk Na sebab teringat pengalaman siang hari tadi.

No comments:

Post a Comment