Wednesday, January 31, 2018

Pengalaman Seks Di Taipei

Na ikut aku pergi Taiwan, sebab dia tak pernah ke sana. Dia sampai KL petang Khamis dan aku bawa dia checked in satu hotel dekat Sepang. Ini lah first dan last aku pilih hotel ni. Sunyi sepi dan menakutkan. Lepas checked in kami pergi dinner tak jauh dari hotel. Masa berjalan ke meja makan, pelayan tu sempat cakap, 'cantiknya kereta'. Balik ke bilik aku cakap aku nak fucked dia.  Dia cakap sekejap...... Lama jugak ke bilik air, membasuh cipap dia kot. Dia keluar dengan bertuala dan baju blouse.  Lepas cium tetek dan tengkok, aku terus masuk cipap dia yang dah berair.   Mintak buat style lain pun dia kata penat. So aku henjut je lah 15 minit sampai pancut dalam.  Lepas aku minta diri untuk balik sebab pagi pagi esok kami akan jumpa di KLIA.  Na pun macam dah ngantuk sangat.

Pagi Jumaat tu kami jumpa kat airport seperti dijanjikan, walaupun dia lambat sampai sebab susah dapat uber. Penerbangan ke Taipei mengambil masa 5 jam.  Sampai je di sana kami ambil teksi ke Hotel. Cuaca di Taipei ni ajak sejuk, ditambah hujan petang tu. Malam tu kami tak keluar ke mana mana sebab penat. Makan malam pun buka paket Brahim. Lepas makan malam yang simple, kami pun masuk bawah selimut. Na pakai pejamas pink, aku pakai sekuar pendek.  Bila dah peluk tu, ditambah cuaca yang sejuk, batang aku sekejap je dah keras.  Na pulak pandai urut batang. Tak sempat mukadimah panjang sebab batang aku dah mencanak, terus je aku panjat Na dan Na tolong suakan batang aku ke cipap dia.  Memang dia dah basah, tak perlu goda pun. Sekali henjut, batang aku terus tenggelam dalam dasar burit Na.

Lama aku dayung dari atas, hingga bunyi air nikmat melimpah. Lepas tu tukar posisi, Na naik atas.  Lama dia henjut aku sampai dia kata letih. Tukar posisi, dia menonggeng pulak. Last sekali aku naik atas balik dan pancut dalam lagi.  Burit Na dah bau sebab mani semalam masih terkumpul kat dalam. Ditambah pulak benih semaian malam ni. Aku basuh batang yang berlendir, tapi Na terus tidur.  Kami tidur berpelukan sampai pagi.

Pagi tu aku terbangun sebab nak kencing, tapi belum sempat ke bilik air, Na dah urut batang aku. Kami berjuang lagi pagi tu dan aku pancut dalam lagi setelah 20 minit aku henjut dari atas. Memang bau burit Na amat busuk.  Pancut je aku cepat cepat ke bilik air untuk basuh batang aku. Lepas aku keluar, Na dah buat air kopi.  Kami breakfast roti dengan serunding.

Pagi tu aku ada mesyuarat dan aku tinggalkan Na di bilik. Tengahari tu aku balik bilik, dan Na masih lagi dengan berpejamas. Rupanya dia tak mandi pun sebab sejuk.  Ingatkan nak fuck Na sekali lagi, tapi tak jadi sebab dia ada bau.  Mulut bau, mesti burit pun bau tu. Aku suruh dia mandi konon nak keluar jalan jalan, tapi sebenarnya aku nak fuck dia.  Sekali lepas keluar bilik air, dia terus pakai seluar dan baju. Petang tu kami pergi bersiar siar sekitar kota Taipei.  Sempatlah pergi pasar dan beberapa tempat menarik, tapi tak lama sebab hujan renyai renyai.  Kami makan nasi Arab malam tu.

Balik hotel, aku mandi tapi Na tak nak mandi sebab sejuk. Dia tukar ke pejamas dan aku pakai seluar pendek sambil baring tengok TV atas katil. Tangan Na dah mula merayap dan aku mula mencium dan menjilat tetek Na yang extra size. Aku londeh seluar Na, tapi tak berani nak jilat burit dia sebab takut bau. Aku gesel kepala batang kat cipap Na dan pelan pelan aku jolok masuk.  Mula lah pertarungan malam kedua di Taiwan.  Memang burit Na berbau kuat. "Lepas ni Abang kena puasa sebulan, takut kalau buat selalu nanti gemuk". Na ni pelik sikit, cakap suruh kurangkan seks, tapi tiap kali jumpa dia yang dah siap siap untuk di fuck. Aku cakap nak tiap tiap hari kalau boleh. Puji dia pandai buat aku sedap, pandai henjut, pandai kemut.   Bila kena puji macam tu, Na lagi bersemangat melawan.  Dia angkat punggung sambil melawan tusukan aku. Dan mula lah dia henjut aku macam macam gaya, terutama sekali masa dia kat atas.  Bila dia kat atas ni lah aku buka baju dia, sebab nak nyoyo tetek dia yang besar tu.

Tapi jarang aku pancut masa dia kat atas, sebab takut air lendir campur mani dalam burit dia meleleh atas aku.  Bau kuat tu. Pernah sekali je dia henjut aku dari atas sampai aku pancut.  Masa tu aku tengah demam dan memang tak larat, tapi dia nak jugak. So aku henjut separuh jalan, dan suruh dia naik atas.  Memang meleleh ke batang, atas peha dan tilam.  Dia ni memang jenis banyak air.  Henjut sekejap je, dah banjir sampai berbuih buih.

Last sekali aku henjut dia dari tepi katil hingga aku pancut dalam.  Yang bestnya bila aku tengah menembak air mani, menyemai benih aku dalam rahim dia, Na mengosok badan aku seolah oleh menyuruh aku tanamkan batang aku hingga ke titisan mani terakhir. Dalam 25 minit jugak kami berjuang dalam kesejukan malam di Taipei tu. Malam tu kami tidur telanjang bogel berpelukan.

Pagi hari ke tiga kami sempat fucked sekali lagi sebelum breakfast dan bersiap siap untuk check out dan ke airport. Kami sampai di KLIA petang, jadi dia tak sempat ambil flight balik.  Dia bermalam di hotel murah dekat Bandar Enstek.  Tapi malam tu aku tak fuck Na, walaupun dia dok goda aku.  Baring atas peha lah, tangan dok gosok seluar aku.  Badan penat dan dah siang malam aku fucked Na dalam masa 4 hari tu.  Air mani pun dah kering.....  Aku tinggalkan dia kat bilik hotel dalam pukul 10 malam.  Muka memang muncung la sebab tinggalkan dia sorang sorang.

Pagi esoknya aku tengok status FB dia cakap ''Kalau tahu jadi macam ni, sanggup berpanas di padang dari pergi tempat sejuk".  Merajuk la tu.  Tapi sekejap je.... bila aku pergi jumpa dia, selang seminngu.  Sampai je dia dah pakai tuala. Aku fucked baik punya 30 minit sampai tersenyum kepuasan Na bila aku pancut.